Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Två dagar kvar på jobbet. Arbetsledaren är såå trevlig. Antagligen lättad över att jag försvinner...
Eller så fick hen en tankeställare av samtalet vi hade i chefens närvaro?

Nåväl. Onsdag och torsdag. Sedan har jag semester en dag. Måndag är första arbetslösa dagen.

Har inte hört något alls från jobet jag sökt och som jag trodde att jag var åtminstone lite intressant för. :( Men det är kommunalt och jag vet inte hur sölig den kommunen är.

Vi håller tummar, tår och tassar för positivt besked :up:

ok! har korrigerat nästan allt! Klockan är tre på morgonen och jag har kvar korrigering av en graph, texten till en annan graph och en sista proof reading i morgon men nu är det tre på morgonen så tänker gå hem. I morgon hoppas jag på att jag kan skicka det igenom plagierings kontrollen :nailbiting: Får fråga min vän hur lång tid det tar.

Gick in på fb och det första som kom upp var att syrran gått ut med graviditeten. Då är det sant :arghh:
Det är inte min huvudvärk men ni vet själva hur andras saker kan bli ens huvudvärk till slut :crazy:
Hon ska iaf få känna på ansvaret att köpa saker själv. Vi har ju allt efter mini men jag känner att det stjälper mer än det hjälper. Nu måste hon börja ta ansvar.

Annars sitter jag och äter bullar :d och filosoferar med maken :love:

Ska kvällsmata hundar, men den ena ligger här bredvid och snarkar och sover med bästa gosedjuret under tassen, så det känns elakt att väcka honom för nåt så obetydligt som lite mat O_o

Jag firar lite stillsamt pga ett positivt besked. Inget klirr i kassan direkt men nu finns en av förutsättningarna för det iaf :up:

Firandet består av att jag och kisse ska äta räkor :D kan bli lite vin också, trots att jag saknar mänskligt sällskap och det är tisdag :p

Skål från mig och Nikita :D

wine-for-cats-apollo-peak1-300x250.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
2 3
Svar
56
· Visningar
1 082
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 045
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 111
Tjatter Eller rattare sagt, nar ni sitter pa toa lange, vad underhaller ni er med medan ni sitter dar? :p I dag larde jag mig om aggulor...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 054

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka