Vad gör vi? Del XCV

Dock är det troligen sjukgymnastik du behöver. Jag åkte in på bår till akuten helt oförmögen att röra mig vid mitt diskbråck. Blev utskriven med smärtlindring, muskelavslappnande och remiss till sjukgymnastik. Utan sjukgymnastik hade jag troligen inte kunnat röra mig idag!
Jag får se vad läkaren säger idag

FB_IMG_1540818597434.webp

Bokat biobiljetter åt hela familjen. Vi ska se Bamse på juldagen :D Första gången yngsta dottern är på bio, hon har inte riktigt ro att se en hel film hemma så vi får väl se om en av oss får gå ut med henne eller om hon överraskar :p

utan att ha läst mer ingående undrar jag storligen hur man kan omkomma om man voltar med en polisbil. Den borde vara utrustad med airbag, polisen vara bältad etc.

Ska nog läsa på mer.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 098
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
12 13 14
Svar
279
· Visningar
6 408
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 917
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
94 95 96
Svar
1 903
· Visningar
51 625
Senast: bumpo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar