Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan vara så.Om man blivit kallad till bouppteckning, betyder det att man kommer ärva ngt?
Skriv det. Då kan ni flytta in första februari.Ja, det känns inte bra nu Där fick man för att man var snäll och flyttade ut tidigare liksom.. Vi hade lika gärna kunnat behålla till februari egentligen, eller åtminstone till mellandagarna när vi har mer tid. Men men, jag flurar på ett svar och sen får vi se vad som händer.
Läste tråden snabbt nu och bara "laxen ligger till sig och blir gravid"
Ok bör nog gå och lägga mig!
Jag får se vad läkaren säger idagDock är det troligen sjukgymnastik du behöver. Jag åkte in på bår till akuten helt oförmögen att röra mig vid mitt diskbråck. Blev utskriven med smärtlindring, muskelavslappnande och remiss till sjukgymnastik. Utan sjukgymnastik hade jag troligen inte kunnat röra mig idag!
Ja. Får väl se vad läkaren säger@Soffan74 soffan vid artros är sjukgymnastik det absolut viktigaste!
Eller spela meningslösa spel på mobilen. Somnade nog runt 3 pga dumma mobilspel Hej jobbdag !Har som vanligt svårt att komma till ro. Jag har väldigt svårt att somna. Ja, jag vet att man inte ska surfa då...
Se det som halvsemesterHar vansinnigt tråkigt på jobbet idag med. Hur ska jag överleva ett helt halvår?
Se det som halvsemester
Ja jag undrar också.utan att ha läst mer ingående undrar jag storligen hur man kan omkomma om man voltar med en polisbil. Den borde vara utrustad med airbag, polisen vara bältad etc.
Ska nog läsa på mer.