Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blä vad tråkigt jag har. Har gått in ien existentiell kris typ Har suttit vid ett bord med 7 pers och under den timmen så har jag inte varit del av konversationen alls, eller förstått den för den delen.
Hög igenkänningsfaktor här Fast för min del är det hörselskadan som sätter stopp.Blä vad tråkigt jag har. Har gått in ien existentiell kris typ Har suttit vid ett bord med 7 pers och under den timmen så har jag inte varit del av konversationen alls, eller förstått den för den delen.
Hög igenkänningsfaktor här med ... "alla" (alla utom jag och två personer) kan Finska flytande och använder det dagligen, men jag som inte använder det dagligen hänger ju med sådär och behöver mer betänketid för att komma på vissa svårare ord. Ännu värre är det om de är lite irriterade och "hetsigare" i diskutionernaBlä vad tråkigt jag har. Har gått in ien existentiell kris typ Har suttit vid ett bord med 7 pers och under den timmen så har jag inte varit del av konversationen alls, eller förstått den för den delen.
Absolut, maten är god iallafall så det är något!Hög igenkänningsfaktor här Fast för min del är det hörselskadan som sätter stopp.
Man får äta istället
Låter som jag med blått, blåa skor, blå tröja, blå kofta, blåa byxor, blå jacka, blått täcke, blå kudde, blå filt, blått lakan, blå dusch handduk, blått mobilskal, blå mobilladdare, till och med blåa soppåsarHämtade precis en fleecetröja som jag köpt. En lila.
Så nu har jag lila skor, lila byxor, lila tröja... Hur sjutton har jag tänkt egentligen?! (jag har som tur är ett par gråsvarta byxor också...)
Tjoho, jag får tillbaka nästan 60 USD! Det behövdes verkligen nu. Och mitt kort är bortplockat från systemet så det kommer inte dras mer pengar. Så skönt att det löste sig till slut.
Jag tycker bara det är så fult att blanda olika sorters lila... Byxorna är tex mer "rödlila" än fleecetröjan och skorna... Det stör mig inte det minsta om jag har grått i övrigt, då älskar jag byxorna, men jag vill inte ha den lila tröjan med mina lila byxor. Herregud vilka problem man kan ha iblandLåter som jag med blått, blåa skor, blå tröja, blå kofta, blåa byxor, blå jacka, blått täcke, blå kudde, blå filt, blått lakan, blå dusch handduk, blått mobilskal, blå mobilladdare, till och med blåa soppåsar