Vad gör vi? Del XCV

Dottern och jag ska åka och äta sushi. Resturangen öppnar först 17.30 och vi är jättehungriga. Snart!
20181201_175916.webp

Jag orkar inte! :rofl: Sambon hittade bilder på när han för typ 30 år sen var med i Veckorevyn som snyggkille med coola kläder/stil. Han har alltså sminket och leopardblöjan. Tydligen med bowlingskor typ till med.
Extra roligt iom att han idag klär sig väldigt konservativt/klassiskt. Jag dööör!:rofl:
MickeLeopardblöjaNoName.webp

Söndag morgon. Sista dagen jobb innan 1 dag ledig! Vi har lite brist på staff så nu är det bara att hugga på! Å andra sidan har vi haft många lediga eftermiddagar pga värmebölja så det är väl inte såå sjaskigt ändå.
Chefen har varit borta i 5 dagar och jag har skött allt runt bokningar och hästar och staff men det har gått bra.

Somnade kl 21 igår precis innan sambon kom hem från sitt jobb. Såå trött. Men känner mig ok nu.

Nu är dagen äntligen över! Jag har stoppat mig full med ost och vindruvor. Testade också lyckan med en chokladask utan beskrivning varav jag kände för att spy efter ett antal bitar fyllda med likör eller whisky :rage:.

Satan vad fet jag känner mig. Käkat så mkt sunk senaste dagarna. Borde gå ner tio kilo, helst femton. Måste bara ta tag i det... urk

Detta med State of Israel tycker jag är så hysteriskt roligt. Har fnissat massor åt det. Det är så osannolikt. Och kul.

Men den där? Har du Tindrat massor när du var där eller vad? :D

Eller hur :rofl:
Nope. Tinder är inte min grej, är mer ”IRL-raggare”. Gick faktiskt till klagomuren och bara ”går du ofta hit”?
Han bara: ”jo det är ju sabbat och sådär...”

:rofl:

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 098
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
6 390
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 903
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
93 94 95
Svar
1 890
· Visningar
51 232
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar