Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dottern och jag ska åka och äta sushi. Resturangen öppnar först 17.30 och vi är jättehungriga. Snart!
Vad söt han varJag orkar inte! Sambon hittade bilder på när han för typ 30 år sen var med i Veckorevyn som snyggkille med coola kläder/stil. Han har alltså sminket och leopardblöjan. Tydligen med bowlingskor typ till med.
Extra roligt iom att han idag klär sig väldigt konservativt/klassiskt. Jag dööör!
Visa bifogad fil 22116
Herregud så stor hon blivit! Och vacker
Wow, hon börjar bli vuxen. Snyggt jobbat
Sy egna!Jagar badkläder. Hopplöst
Sy egna!
Jag orkar inte! Sambon hittade bilder på när han för typ 30 år sen var med i Veckorevyn som snyggkille med coola kläder/stil. Han har alltså sminket och leopardblöjan. Tydligen med bowlingskor typ till med.
Extra roligt iom att han idag klär sig väldigt konservativt/klassiskt. Jag dööör!
Visa bifogad fil 22116
Tack❤❤❤Herregud så stor hon blivit! Och vacker
Ja, barnen växer❤❤❤Wow, hon börjar bli vuxen. Snyggt jobbat
Detta med State of Israel tycker jag är så hysteriskt roligt. Har fnissat massor åt det. Det är så osannolikt. Och kul.Inte nog med att ”State of Israel” följer mig på Instagram. Nu började denna sida följa mig också:
Visa bifogad fil 22122
Detta med State of Israel tycker jag är så hysteriskt roligt. Har fnissat massor åt det. Det är så osannolikt. Och kul.
Men den där? Har du Tindrat massor när du var där eller vad?