Sitta på toaletten och jobba istället låter märkligt nog inte så frestandeVår toa är också bastu/torkskåp pga kreativ rördragning och märkligt system för uppvärmning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitta på toaletten och jobba istället låter märkligt nog inte så frestandeVår toa är också bastu/torkskåp pga kreativ rördragning och märkligt system för uppvärmning
Sitta på toaletten och jobba istället låter märkligt nog inte så frestande
Jag har med mig mobilen in på toaletten av en heeelt annan anledning...Nej, jag brukar försöka undvika det också. Men allvarligt, jag har telefonen med mig dit för jag måste gå att nå hela tiden (iaf så länge borrarna jobbar men nu har vi bara 12-tim skift). Borrar vi 24-tim måste jag gå att nå dygnet runt.
JappHoppas du tillät dig glassen
Låter riktigt gott! Aldrig smakar gorgonzola men mozzarella är ju jättegottGjort en pizza med mozzarella, gorgonzola, vitlöksmarinerad strimlad oxfile och kantareller. Den står nu i ugnen och luktar ljuvligt snart kommer middagsgästerna med vinet. Ska tända lite ljus och fixa en sallad.
Gjort en pizza med mozzarella, gorgonzola, vitlöksmarinerad strimlad oxfile och kantareller. Den står nu i ugnen och luktar ljuvligt snart kommer middagsgästerna med vinet. Ska tända lite ljus och fixa en sallad.
Ååååh! Jag avskyr dig lite just nu.
/galet hungrig men för trött..