Vad gör vi? Del XCV

Sovdags. Egentligen dags för länge sen, men mitt mående är inte det bästa (psykiskt). Märks att mörkret tär på mig. Kanske måste höja medicinen ändå.
Tack och lov för lilleman, som ändå håller mig högre ovan ytan än jag varit på många höstar nu :heart.

På jobb. Varit hemma nästan hela veckan pga av influensa men nu vart jag tvungen.

Kroppen är så nedsatt så jag fått 3 stora finnar/bölder i ansiktet och håller på att få ett rejält munsår. Första kunden som var inne idag backade ut när han såg mig.

Måtte kollegan leverera fort så jag får åka hem och lägga mig igen.

Sitter i soffan, dricker kaffe och har tagit en varmt dusch. Gick ut i ösregnet och handlade men tänker nu inte gå utanför dörren mer idag. Hade inte gått och handlat heller om jag inte råkat bjuda en kompis på middag ikväll. Det pissregnar verkligen ute..

På jobb. Varit hemma nästan hela veckan pga av influensa men nu vart jag tvungen.

Kroppen är så nedsatt så jag fått 3 stora finnar/bölder i ansiktet och håller på att få ett rejält munsår. Första kunden som var inne idag backade ut när han såg mig.

Krya på dig!

Jag överväger att resa mig ur soffan. Borde dammsuga lite snabbt innan det börjar mörkna (igen) och gå ner till tvättstugan för att boka en tvätttid. Köpt jättefina röda tulpaner som jag sitter och beundrar istället.

Krya på dig ❤

Här sitter man. Tur man laddar upp hela bilen med Alvedon, nässpray, dricka, halstabletter. Kommer bli sittande en bra stund :crazy: Lastbil som lagt sig på tvären på den 2-filiga vägen. Tror dock inte det är någon som blivit skadad iallafall

Bifogade filer

• 15435759350386832086868239662219.webp
    15435759350386832086868239662219.webp
    86 KB · Visningar: 17
Sitter på jobbet och kastar blickar mot klockan, lite mindre än en timme kvar innan jag får sluta..! :arghh:

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 798
· Visningar
48 587
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka