Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krya på dig!På jobb. Varit hemma nästan hela veckan pga av influensa men nu vart jag tvungen.
Kroppen är så nedsatt så jag fått 3 stora finnar/bölder i ansiktet och håller på att få ett rejält munsår. Första kunden som var inne idag backade ut när han såg mig.
Måtte kollegan leverera fort så jag får åka hem och lägga mig igen.
Krya på dig ❤På jobb. Varit hemma nästan hela veckan pga av influensa men nu vart jag tvungen.
Kroppen är så nedsatt så jag fått 3 stora finnar/bölder i ansiktet och håller på att få ett rejält munsår. Första kunden som var inne idag backade ut när han såg mig.
Måtte kollegan leverera fort så jag får åka hem och lägga mig igen.
Sitter på jobbet och kastar blickar mot klockan, lite mindre än en timme kvar innan jag får sluta..!
Fältkontor låter trevligare än det kontor jag sitter i, fast kallt! Nä, jag tror att jag stannar här och väntarSluta, vad är det? Jobbar mer eller mindre dygnet runt när jag är i fältkontoret
Fältkontor låter trevligare än det kontor jag sitter i, fast kallt! Nä, jag tror att jag stannar här och väntar