Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
för klirret och blåsten, men för nytt och stormsäkert. Jag har varit ute och rekat nu på morgonen, även om jag vet att det är ett stabilt bygge så lyssnar jag lite extra ängsligt ut mot växthuset när det stormar. Men inga klirr eller liknande här, träd och annat ser vid första anblicken ut att stå kvar hyggligt intakta.Och där klirrade det ifrån växthuset så minst en ruta har gått i blåsten
Jaja jag har ju beställt ett nytt så stormsäkert
Det nya är i kanalplastför klirret och blåsten, men för nytt och stormsäkert. Jag har varit ute och rekat nu på morgonen, även om jag vet att det är ett stabilt bygge så lyssnar jag lite extra ängsligt ut mot växthuset när det stormar. Men inga klirr eller liknande här, träd och annat ser vid första anblicken ut att stå kvar hyggligt intakta.
Snälla, säg att du spelade in?Sovit sådär inatt, sambon har pratat i sömnen igen och malt på om ”gnnhh.. VI HAR VÄÄÄRLDENS FIIIINASTE HUND, jaaaaaaa det är du hussegrisen…KLAAAAAS! SLÄPP MIN KEBAB!” så jag kan ha legat och fnittrat för mig själv halva natten. Och så har det blåst lite men det hördes dåligt av uppenbara skäl.
Lite värt huvudvärken är det allt.
Håller med om att året varit minst sagt skit hittills. När ska det vända? Hoppas snart! Gärna omgåendeOfficiellt jag orkar inte mer denna jäkla skit januari. Först rasa kopplingen på bilen, Trulis drog sönder sina hovar så det inte går att sko, Kajsa blev sjuk, på kvällen fick vi akut ta bort gammel katten efter krampanfall ( var planerat att ta bort henne om ett par veckor ) och nu är lilla stallet fullt med vatten efter de har regnat. Jag orkar verkligen inte mer, jag är helt slut.
Röjer i badrumsskåpet och ska rensa lite där för å se vad jag verkligen behöver och vad som ska slängas.
*påminner mig själv om att det var värt det vid 20:49 kvällen före*Hoppsan, det visade sig visst att ett glas bubbel ingår vid besök på de flesta ställen som säljer vigselringar i denna stad Tur att vi hade laddat upp med både lunch och fika innan vi kom så långt i vår shoppingtripp. Innan dess fick vi handskas med en MYCKET STRÄNG äldre skotsk kvinna som så att säga visade oss var skåpet ska stå när det kommer till att få en kilt vävd och uppsydd. Detta föranledde en förklaring för Herr Sambo om vad det svenska uttrycket "ord och inga visor" betyder. Hon påminde mig om min mattelärare i högstadiet och det var knappt så att man vågade andas i hennes närhet
Håller nu på att ladda om för att knata upp till grannarna som mycket spontant bjöd upp oss på ett glas vin när vi träffades vid soptunnorna i förmiddags. Om jag klagar på huvudvärk imorgon så påminn mig om att jag tyckte det var värt det vid 20:49 kvällen före
Och jag vågar sällan låta frisörer klippa mig! Vet aldrig om det är en klippgalning jag har bakom mig!Jag är också i desperat behov av klippning. Men vågar verkligen inte ge mig på det själv. Tror det behöver kapas närmare 2 dm. Kommer att ha två riktigt stora räkningar den här månaden så det får vänta.
/mvh verkligen inte fattig men för närvarande rätt pank
Klippte mig senast hos frisör 2013 eller om det var 2015? Nej måste ha varit 2013. Det blev ju egentligen helt ok men jag började gråta av någon oklar anledningOch jag vågar sällan låta frisörer klippa mig! Vet aldrig om det är en klippgalning jag har bakom mig!