Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad händer om du skippar medicinen och jobbar på som vanligt? Troligen tillbaka till ruta ett igen? Knepigt läge...
Det var lite det jag tänkte, strunta i medicinen och köra på igen. Det kanske går över på några dagar ändå, utan medicinen. För just nu är det hjärtklappning, yrsel, ångest, och trötthet. Då tar jag hellre bara ångest och kämpar mig igenom det. Går det så går det. Går det inte har jag i alla fall försökt.

Inte vc, psyk på sjukhuset. Det är dem jag pratat med. Sköterskan tyckte att om jag inte mår bättre imorgon kan jag ringa igen. Exakt samma sak som han sa igår. Men jobbet behöver få besked nu, jag kan inte hålla på och hatta dag för dag.

Jag hade ringt jobbet och sjukskrivit mig resten av veckan och fortsatt med medicinen för att se om den börjar hjälpa. Men det beror såklart på om du kan stå ut med snurret för det låter inte kul.

Hur det än är kommer ditt jobb att klara sig, om du inte är chef så har du inte betalat för att lösa företagets problem ❤️

Alltså älskar snubbarna som jobbar i huset. Dels kan de typ allt plus att de är fett trevliga. Nu knackade en av dom på och sa att han skulle rått-säkra ateljen åt mig. Jag har också lärt mig hyfsad polska på dessa veckor de hängt i huset.

Alltså älskar hur du lär känna alla!

Jag är social men lite rädd för att människor ska vara konstiga så jag vågar inte riktigt lära känna folk så där 😁

Jag hade ringt jobbet och sjukskrivit mig resten av veckan och fortsatt med medicinen för att se om den börjar hjälpa. Men det beror såklart på om du kan stå ut med snurret för det låter inte kul.

Hur det än är kommer ditt jobb att klara sig, om du inte är chef så har du inte betalat för att lösa företagets problem ❤️
Jag vet inte om jag står ut. Det känns som om jag är avskalad full, ingen balans och koordination. Och hur vet jag om medicinen hjälper, ångesten kanske går över ändå?

Jag känner mest att jag missar min chans att lära mig något nytt om jag inte platt ä åker in till jobbet imorgon. Vem vet när jag får chansen igen?

Alltså älskar hur du lär känna alla!

Jag är social men lite rädd för att människor ska vara konstiga så jag vågar inte riktigt lära känna folk så där 😁

Alltså har inte så många talanger men har nog ärvt ngn form av social förmåga av min gode far. Han kunde snacka med alla helt otvunget och folk sökte liksom upp honom också, det var inte alltid så att han behövde etablera kontakten.
När jag jobbade inom PR sa min chef att jag var född till detta. Pallade iofs inte själva jobbet men det ligger nog ngt i detta kanske :D Jag TROR ju också ofta att jag känner folk så jag utgår alltid från det :rofl:

Mäh 😂. Var ju nästan 10 minusgrader i går så vinterridskor och raggsockar känns ju rimligt. Tog samma nu och kände...Men fryser ju om fötterna. Ja jo kan ju bero på att jag har stallkläder i skafferiet (vi bor ju i ett härligt gammalt hus som har det från förr 😍) och det helt normalt är kallare där. Tog av mig och kände. Blött?!? Jahaja fotsvett förmodar jag. Kanske inte skulle klä mig så varmt förrän vi har 25 minus då när andra typ vill gå i ide haha. #varmblodigpunktse

Brrr. Varit på vift hela förmiddagen och hann inte tända i pannan i morse. Bilen är svinkall (ska fixas på fredag) och huset håller bara 18 grader. Alldeles för kallt för mig.

Nu brinner det i vedspisen och jag har tänt i pannan. Ska bara byta om till hemmakläder och hämta in mer spisved.

Bestämde mig för att städa under soffan. Det fan omöjligt att komma in under den eftersom den är så låg, men lyckades till sist komma på hur man kunde göra. Då upptäckte jag småkryp(!) under soffan. Fick panik, skrek och nu har jag flytt under tiden som killen jag träffar städar istället... Det är sällan jag är speciellt känslig för äckliga saker eller så, men just insekter på fel ställen (typ inomhus) är en fobi jag dragits med länge... Fyfan. Känner nu för att slänga soffan och hitta en bättre som man kan städa under.

Undrar vad det var för smartskaft som drog elledningar här en gång i tiden. Tre kontor är sammankopplade med halva köket och elen ska alltså dra runt tre kontor (8 datorer + skärmar) och halva köket (ugn, fläkt, 7 microvågsugnar, kaffemaskin, vattenkokare, kaffekokare).
Det funkar så länge det inte är vinter, för på vintern blir det iskallt och då behöver det finnas element = proppen går ca 15 gånger per dag. Är liiiite trött på att springa upp och flippa tillbaka proppen liksom :angel:

Alltså har inte så många talanger men har nog ärvt ngn form av social förmåga av min gode far. Han kunde snacka med alla helt otvunget och folk sökte liksom upp honom också, det var inte alltid så att han behövde etablera kontakten.
När jag jobbade inom PR sa min chef att jag var född till detta. Pallade iofs inte själva jobbet men det ligger nog ngt i detta kanske :D Jag TROR ju också ofta att jag känner folk så jag utgår alltid från det :rofl:

Du kanske borde jobba inom partnering & relationship sales :D Mina mest socialt begåvade vänner och familjemedlemmar har hamnat där. Det verkar mest som att de går på dyra luncher, spexiga konferenser, dricker alldeles för mycket vin och snick snackar med folk och företagen betalar dem väl för att göra det :D

Bestämde mig för att städa under soffan. Det fan omöjligt att komma in under den eftersom den är så låg, men lyckades till sist komma på hur man kunde göra. Då upptäckte jag småkryp(!) under soffan. Fick panik, skrek och nu har jag flytt under tiden som killen jag träffar städar istället... Det är sällan jag är speciellt känslig för äckliga saker eller så, men just insekter på fel ställen (typ inomhus) är en fobi jag dragits med länge... Fyfan. Känner nu för att slänga soffan och hitta en bättre som man kan städa under.
Kan tillägga att soffjäveln är så stor att jag inte orkar flytta den själv, och även om man flyttar den så är det svårt att komma åt överallt. Hade den varit lättare hade jag såklart städat under den regelbundet... usel soffa!

6A194F25-7F38-4416-9361-DE8B7C501717.webp
Äntligen lucköppning

Du kanske borde jobba inom partnering & relationship sales :D Mina mest socialt begåvade vänner och familjemedlemmar har hamnat där. Det verkar mest som att de går på dyra luncher, spexiga konferenser, dricker alldeles för mycket vin och snick snackar med folk och företagen betalar dem väl för att göra det :D

Har tyvärr fullt upp med att vara ”rått-fluenser” på Instagram 😂😂

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
84 85 86
Svar
1 707
· Visningar
46 157
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 087
Svar
1 999
· Visningar
56 275
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar