Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh förr när jag hade halsont drack jag gärna varm svart vinbärssaft . Krya på dig!Alltså varm vinglögg när man har ont i halsen och bröstkorgen - hallelujah! Känns dock som att jag borde tugga på en morot eller något för att kompensera lite - hittills idag har min diet bestått av pepparkakor, nudelsoppa, glass, ostbågar och glögg. Borde verkligen ge kroppen något vettigt att bekämpa bacillerna med, men jag orkar inte tänka/fixa och sambon har inte varit hemma på hela dagen.
Nu mera Scott & Bailey!
Varför då? Är ju bara en vanlig bakelse tänker jag..Men på riktigt! Sälja semlor före jul är big no no
Här är det också halsont, men nu har jag druckit så mycket grönt te med honung i att jag har fått halsbränna Så nu äts det glass istället Så lent och skönt för halsen (och gott...)Alltså varm vinglögg när man har ont i halsen och bröstkorgen - hallelujah! Känns dock som att jag borde tugga på en morot eller något för att kompensera lite - hittills idag har min diet bestått av pepparkakor, nudelsoppa, glass, ostbågar och glögg. Borde verkligen ge kroppen något vettigt att bekämpa bacillerna med, men jag orkar inte tänka/fixa och sambon har inte varit hemma på hela dagen.
Nu mera Scott & Bailey!
Men på riktigt! Sälja semlor före jul är big no no
Det funkar bra även om jag föredrar potatis Gott med laxLax och rotmos är då en kombination jag aldrig testat! Lax blir det här med ikväll
För den vill jag mumsa på senvintern på väg mot våren så som sig bör .Varför då? Är ju bara en vanlig bakelse tänker jag..
Rotmos hade gjort sambon olycklig . Haha. Ska precis slänga ihop en sås med creme fraiche, grönsaksbuljong, honung och lime supergott att lägga laxen iDet funkar bra även om jag föredrar potatis Gott med lax
Rotmos som är så gottRotmos hade gjort sambon olycklig . Haha. Ska precis slänga ihop en sås med creme fraiche, grönsaksbuljong, honung och lime supergott att lägga laxen i
Rotmos hade gjort sambon olycklig . Haha. Ska precis slänga ihop en sås med creme fraiche, grönsaksbuljong, honung och lime supergott att lägga laxen i
Föd en förkylning och svält en feber, gammalt djungelordspråk.Alltså varm vinglögg när man har ont i halsen och bröstkorgen - hallelujah! Känns dock som att jag borde tugga på en morot eller något för att kompensera lite - hittills idag har min diet bestått av pepparkakor, nudelsoppa, glass, ostbågar och glögg. Borde verkligen ge kroppen något vettigt att bekämpa bacillerna med, men jag orkar inte tänka/fixa och sambon har inte varit hemma på hela dagen.
Nu mera Scott & Bailey!