Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Soffa, täcke, Scott & Bailey och Ben & Jerry's (varsågod för ögongodis @cambodia :D) Har haft en rätt mysig dag ändå, även om den blev extremt mycket mindre händelserik än planerat. Har mest bara sovit och tittat på tv hela dagen. Tänkte ett tag att jag skulle försöka baka saffransbullar som planerat ändå, men när jag blev skakis bara av att tömma diskmaskinen kom jag snabbt på bättre tankar. Vilopulsen ligger ca 10 slag högre än normalt enligt pulsklockan, så kroppen försöker bevisligen bli av med något skräp.

Visa bifogad fil 80511
Love it 😍

Blev kvar på kontoret till efter klockan 17, mycket att göra i dag eftersom jag inte jobbade förra veckan och jag ville bli klar med vissa saker före månadsskiftet.
Nu ska jag värma en pajbit som mamma köpte åt mig igår.

Hahaha, massor med snö och kallt, som jag har längtat! Och såklart, idag, av alla dagar låser jag ute mig själv! :rofl:

Iklädd gympadojjor, tajts och en långärmad (tack och lov) tröja. Närmsta extranyckeln råkar vara en timme bort med promenader och tåg. Nu är jag påväg hem och ska ta ett skållhett bad!

Haft digital workshop idag, och åkte till jobbet i snöstorm i morse (a la ca 2 meters sikt framför bilen :crazy:) eftersom jag inte kände mig säker på att allt skulle funka hemifrån. Men imorgon stannar jag hemma - ska bli RIKTIG snöstorm då :nailbiting:- och det borde inte vara några problem. Visserligen har vi mobilt bredband, men det brukar vara stabilt :up: !

Ledig idag så åkte med fika till mamma, sen gick vi och shoppade lite, hjälpte henne att få upp julgardiner, sen bjöd hon på lunch! ❤️ Nu sitter jag och nöter med en uppgift i skolan, tror jag lägger ner för idag och gör lite middag istället. Jobb i morgon plus tredje dosen vaccin.

Det är det kanske inte, men det känns ju knappast bra att lämna kollegorna i sticket på det här sättet.

Efter mycket om och men fick jag ut mina tabletter. Apoteket var mycket tveksamma till att lämna ut dem. Känns ju bra.
Jo förstår hur du tänker, jag gjorde likadant men det hjälpte ju inte mig att komma på fötter...Ajdå låter knepigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
82 83 84
Svar
1 671
· Visningar
45 175
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 086
Svar
1 999
· Visningar
56 275
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar