Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ska du jobba när du mår så dåligt?Nu väntar jag på att recept på ångestdämpande ska dyka upp. Tydligen kan man bli trött av dem så jag kommer ändå inte kunna ta dem om jag ska jobba..
Love itSoffa, täcke, Scott & Bailey och Ben & Jerry's (varsågod för ögongodis @cambodia ) Har haft en rätt mysig dag ändå, även om den blev extremt mycket mindre händelserik än planerat. Har mest bara sovit och tittat på tv hela dagen. Tänkte ett tag att jag skulle försöka baka saffransbullar som planerat ändå, men när jag blev skakis bara av att tömma diskmaskinen kom jag snabbt på bättre tankar. Vilopulsen ligger ca 10 slag högre än normalt enligt pulsklockan, så kroppen försöker bevisligen bli av med något skräp.
Visa bifogad fil 80511
Inte imorgon, men jag måste tillbaka så snart som möjligt. Det är sjukt mycket att göra nu och vi är redan kort om folk.Men ska du jobba när du mår så dåligt?
Lax och rotmos är då en kombination jag aldrig testat! Lax blir det här med ikvällBrr, jag försöker värma upp -12 ute o ska till Östersund på fredag, lär frysa ihjäl Ska sätta på ugnen o fixa lite matlådor, skönt med värmen därifrån! Lax och rotmos blir goda matlådor
Men rent krasst är ju det inte ditt problem, du är väl ingen chef? Ta hand om dig själv i första handInte imorgon, men jag måste tillbaka så snart som möjligt. Det är sjukt mycket att göra nu och vi är redan kort om folk.
Nu kom receptet. Sitter på apoteket och väntar nu.
Det är det kanske inte, men det känns ju knappast bra att lämna kollegorna i sticket på det här sättet.Men rent krasst är ju det inte ditt problem, du är väl ingen chef? Ta hand om dig själv i första hand
Jo förstår hur du tänker, jag gjorde likadant men det hjälpte ju inte mig att komma på fötter...Ajdå låter knepigt.Det är det kanske inte, men det känns ju knappast bra att lämna kollegorna i sticket på det här sättet.
Efter mycket om och men fick jag ut mina tabletter. Apoteket var mycket tveksamma till att lämna ut dem. Känns ju bra.