Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså varm vinglögg när man har ont i halsen och bröstkorgen - hallelujah! Känns dock som att jag borde tugga på en morot eller något för att kompensera lite - hittills idag har min diet bestått av pepparkakor, nudelsoppa, glass, ostbågar och glögg. Borde verkligen ge kroppen något vettigt att bekämpa bacillerna med, men jag orkar inte tänka/fixa och sambon har inte varit hemma på hela dagen.

Nu mera Scott & Bailey!

Krya på dig!

Jag har vigt hela dagen åt råttorna. Flashig dag i mitt glamourösa liv. Kaos, skjut mig nu. Funderar nu på att ta en sanerande dusch och ett glas rödvin. Har beställt indisk mat med hemleverans.

Efter den sjukaste dagen så FÖRSVINNER min mat. Wtf haha. Jag fick anstränga mig för att inte tappa det helt på foodoras kundtjänst. Lyckligtvis insåg jag att min livläkare lämnat en matlåda till mig i kylen bestående av älgfärsbiffar och svampsås. Detta värms på i detta nu.

Föd en förkylning och svält en feber, gammalt djungelordspråk. :up:
Ät så du orkar slåss mot basiluskerna, låter som helt rätt diet för en förkylning. :d
Så är det kanske! Jag fixade faktiskt ett litet frukt & grönsaksfat efter att jag skrivit mitt inlägg, det kändes så fräscht och gott att äta att jag mådde lite bättre för ett par minuter. Men du kan vara lugn, jag har återgått till glassen nu! :D
Tack! Detsamma får jag väl nästan säga, även om det verkar vara hyfsat stabilt (?) på din front för tillfället (eh, bortsett från hela den här råttsituationen då möjligtvis) :)
Nedbäddning på soffan är en annan liga än sängen :love:

Här två filtar, 9 levande ljus, ett glas rött och Unforgotten på tv :D
Jamen visst känns det så mycket lyxigare att dra ut täcket till soffan än att bädda ner sig i sängen! Har alltid älskat att göra det, ända sen jag var barn :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
83 84 85
Svar
1 681
· Visningar
45 535
Senast: Lilla
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 086
Svar
1 999
· Visningar
56 275
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar