Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är det kanske inte, men det känns ju knappast bra att lämna kollegorna i sticket på det här sättet.
Efter mycket om och men fick jag ut mina tabletter. Apoteket var mycket tveksamma till att lämna ut dem. Känns ju bra.
Alltså varm vinglögg när man har ont i halsen och bröstkorgen - hallelujah! Känns dock som att jag borde tugga på en morot eller något för att kompensera lite - hittills idag har min diet bestått av pepparkakor, nudelsoppa, glass, ostbågar och glögg. Borde verkligen ge kroppen något vettigt att bekämpa bacillerna med, men jag orkar inte tänka/fixa och sambon har inte varit hemma på hela dagen.
Nu mera Scott & Bailey!
Ja jag gillar med rotmosNu skulle jag iofs inte vilja ha rotmos till lax men rotmos är ju gott
Nedbäddning på soffan är en annan liga än sängenHar kallt i vardagsrummet men kom på den briljanta idéen att jag har ju både ett täcke och en kudde för mycket i sängen så det drog jag till soffan och bäddade ner mig. Hur mysigt! Och på tvn, ja, det vet ni ju redan
Så är det kanske! Jag fixade faktiskt ett litet frukt & grönsaksfat efter att jag skrivit mitt inlägg, det kändes så fräscht och gott att äta att jag mådde lite bättre för ett par minuter. Men du kan vara lugn, jag har återgått till glassen nu!Föd en förkylning och svält en feber, gammalt djungelordspråk.
Ät så du orkar slåss mot basiluskerna, låter som helt rätt diet för en förkylning.
Tack! Detsamma får jag väl nästan säga, även om det verkar vara hyfsat stabilt (?) på din front för tillfället (eh, bortsett från hela den här råttsituationen då möjligtvis)Krya på dig!
Jamen visst känns det så mycket lyxigare att dra ut täcket till soffan än att bädda ner sig i sängen! Har alltid älskat att göra det, ända sen jag var barnNedbäddning på soffan är en annan liga än sängen
Här två filtar, 9 levande ljus, ett glas rött och Unforgotten på tv
Gillar hur du tänkerNedbäddning på soffan är en annan liga än sängen
Här två filtar, 9 levande ljus, ett glas rött och Unforgotten på tv
Det är det, ikväll tog jag visst lite väl stor lime så sötman kom inte fram lika perfekt men mkt gott var det . Låter inte heller helt tokigt .Rotmos som är så gott
Det lät fasligt gott Jag körde creme fraiche, citronpeppar, vitpeppar, basilika och salt. Blev hyffsat om än inget wow
Vanlig? Vaaaanlig?!Varför då? Är ju bara en vanlig bakelse tänker jag..
Gjorde mormor med...Hon kunde äta det till frukostVanlig? Vaaaanlig?!
Semlor är inga jäkla en-i-mängden-bakelser!
/Älskar(!!!) semlor
Verkar vara en sjuhelsikes bra kvinna!Gjorde mormor med...Hon kunde äta det till frukost
Hon var en riktig sockerråtta vilket jag verkar ha ärvtVerkar vara en sjuhelsikes bra kvinna!