R
Raderad medlem 68338
Man måste vara inloggad på insta för att kunna se …
Gick inte lägga upp direkt i inlägget. Men kanske lika bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man måste vara inloggad på insta för att kunna se …
Vi ska följa avropa så mycket vi bara kan. Men det är inte alltid möjligt (pga pengar, tid etc)Office Depot verkar ha. Men har inte ditt jobb upphandlat var man får handla/beställa från
Haha, det där var dagens skratt ändå.Fick just ett jobberbjudande av skadedjursfirman. Han ba ”du är en jävel på råttor du, du har en blick för detta, talang skulle jag säga faktiskt”. Gårbranumannen…. Går bra nu…
Ah, så är det kanske. Det jag tog i morse var ett sådant där antigentest som jag hade hemma, men jag har ett "riktigt" test (PCR) på ingång. Väntar till imorgon med att ta det då, tack för påminnelsen!Ta inte testet för tidigt bara. Minst en dag med symptom innan man tar testet är det väl?
Om du vill ge din chef en hjärtattack, säg till h*n - du, jag har 19 dagars semester som måste tas ut i år - Hej Då och Gott Nytt År!!Upptäckte precis att jag har 19 dagars semester att ta ut i år... Kollegan började asgarva och typ "jahopp, då får du ju gå nu ju" jag fattade noll tills jag insåg att det här året ju snart är slut
Så nu ska jag fråga chefen om vi kan ha möte kring när jag kan/får ta semester.
Ganska lyxigt problem ändå.
Haha, det där var dagens skratt ändå.
Haha!!! Jag brukar liksom vara den som kavlar upp ärmarna och gör saker och är "äckliga", men när vi hade lite musbekymmer under vintern/våren så var jag förvisso den som brukade gå ut med en levande mus till skogen om den fastnat i den typen av fälla... men jag freakade fullständigt när en vanlig slog igen och min partner fick göra sig av med musen.Nu stod jag och dinglade med en råtta framför vår Brf-ordförande finansmannen. Han var likblek och skiftade ngt åt grönt. Matchade typ sin svagt gröna troligen svindyra kostym.
Jag ba ”nej men vi löser det här”
Han: ”vaddå vi Törnis?”
Börjar tro att han har glömt receptet, det har fortfarande inte dykt upp. Om jag ska hinna ta nåt redan ikväll måste det komma nu, annars hinner jag inte till apoteket..
Fast jag har inget nummer. Det var bakjouren son skulle fixa, jag har bara nummer till växeln och de lär ju inte ringa upp förrän imorgonDet brukar gå supersnabbt så har du möjlighet att ringa och påminna är det nog bra! Vad segt allting..
Fast jag har inget nummer. Det var bakjouren son skulle fixa, jag har bara nummer till växeln och de lär ju inte ringa upp förrän imorgon
Över en timme. Växeln stängde kl 16. Trodde att han hade skrivit ut det på direkten men tydligen inte. I vanliga fall går det fort. Visst, det kan ha kommit in nåt mer akut emellan. Men ändå.Nej vad segt!
Det brukar som sagt gå snabbt. Har gått ut från läkaren på våning 3, tagit hissen ner till apoteket på bottenplan och då har receptet kommit in. Hur länge har du väntat nu?