Skärp sig klimatet!Ingen global klimatförändring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skärp sig klimatet!Ingen global klimatförändring!
El o vedsparande skitväder. Spara även på dubbdäcken (mina är inte påsatta ......än)6 grader varmt och kraftig blåst. Gråvader hela dagen
Vad ÄR det här
Det är ju för katten 29 december. Skärp sig vädret!
Edit: Lite besviken är jag då min julklapp var en snordyr snöslunga
Jag har investerat i nya vinterdäckEl o vedsparande skitväder. Spara även på dubbdäcken (mina är inte påsatta ......än)
Edit: Lite besviken är jag då min julklapp var en snordyr snöslunga
6 grader varmt och kraftig blåst. Gråvader hela dagen
Vad ÄR det här
Det är ju för katten 29 december. Skärp sig vädret!
Samma här. Ska vara plusgrader till den 7e+8 här nu. Helt rubbat.
Om man har glöggslattar över:Mätt igen men gott med buffé på favorit thaien med goda vänner. Nu försöker jag komma på för och efterrätt till nyår men känner mig inte sugen på något. Eller rättare sagt inget som man kan laga rimligt till 9 Pers varav fem tonåringar
Alternativt är de som skjuter fyrverkerier idioter och skjuter ändå. Så att de blåser iväg och i västa fall träffar en person eller en byggnad istället för himlenKanske tur i oturen att det är ovanligt varmt nu när de stänger Ringhals 2 i morgon kl 08.
Ska bli intressant att se hur de klarar elförsörjningen om det sen smäller till och blir riktigt kallt ända ner i Skåne.
Enligt väderprognosen ska det blåsa mycket på nyår, jag hoppas det betyder att det blir svårt att skjuta några fyrverkerier, fast då är skiten kvar att skjuta senare istället, hm.
åh det lät spännande! Glögg har vi!Om man har glöggslattar över:
Fruktsallad med liten aning glöggmarinad (gott - man kan inte definiera smaken) och glass.
enkelt och gott.
Alternativt skivad apelsin marinerad i glögg och serverad med vispad grädde med lite vanilj i.