Jag har ätit lunch och hängt upp tvätt. Nu ska jag slå in två paket, betala räkningar och ringa Viasat för att byta abonnemang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funkar det att ladda ner även på laptop?Upptäckte att man kan ladda ner filmer på Netflix, woop! Har, som KBT-läxa, läst på om motivationpsykologi så nu blir det fusing. = kombinera långsiktiga mål/beteendeförändringar med omgående belöningar = ska kolla på film och spinna samtidigt!
Jag hade vid senaste provtagningen av D2 och D3 73 nMol/L. Det stod ”75-125=ev. optimalt”. Kanske olika labb mäter med olika metoder eller läkare beställer olika analyssätt.Hjälp.
Det lägsta jag träffat var en elev som hade 13. Det var enligt vården k-a-t-a-s-t-r-o-f. Men han var mörkhyad ung kille med byxorna nedanför höften och ständigt i solglasögon. Du är ju inte speciellt mörk. Men diabtiker precis som jag. Och det kan tydligen ställa till det.
Jag tar sedan flera år 4000IE dagligen och har tryckt upp mitt värde till runt 40-50...
Vården säger att normalvärde är ~75.
Jag vikarierade som lokalvårdare för länge sen. Städade bl.a hotellrum och lärde mig att göra den där vikningen med en hand.
Oklart, men det borde det ju göra.. om har Netflix som app på datorn borde du kunna göra det. Från hemsidan tror jag inte det går.Funkar det att ladda ner även på laptop?
Fint hår du har!