Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis ätit hotellfrukost och laddar för att fördriva en söndag i Borås.
Sveriges tråkigaste stad?
Tack! Inte kollat på bilar där och ska nog inte göra det heller då. En jäkla djungel med bilar, också. Kollar även i Kronoberg så jag hade kunnat hamna där.Bilkommersen i Växjö
Ja, jag har inga problem med att outa dem.
Har ni varit på Nelly outleten? Annars rekommenderar jag ett besök dit. Speciellt såhär innan nyår.Neej då! Nåt ska det väl finnas att göra. Får dricka kaffe på olika kaféer eller nåt
Shoppade gjorde vi igår så det räcker. Fast jag skulle behöva en ny kofta av nåt slag. Råkade klippa sönder ärmen på min favorit. Fråga inte hur..
Har ni varit på Nelly outleten? Annars rekommenderar jag ett besök dit. Speciellt såhär innan nyår.
Ja, det får manKom precis hem från en promenad där jag fick uppleva ett fenomen.
Ser en stor man promenera med en samojed, lång raksträcka så jag såg honom tidigt, de går mot mig.
Plötsligt spritter mannen till och börjar springa? Han tjoar åt samojeden som ökar. Hundrädda jag ställer mig lite åt sidan av vägen. Tänker att det där verkar inte så smart, han har ju noll koll.
Mannen hinner inte riktigt med, så det blir väl tryck från selen på samojeden. Samojeden blir supertaggad av att dra något, och börjar springa med världens fart.
Mannen skriker "oj oj... oj, nääeeee" och ramlar/springer efter, lyckas ramla, hunden drar vidare, han åker efter och lyckas få tag i en lyktstolpe och stoppa hunden som tittar tillbaka typ "men? det var ju kul! vi gör det igen!". Mannen kommer upp lite skakigt och sedan drar hunden som fan hela resten av raksträckan som jag ser dem.
Jag vet inte, får man skratta?
Beställde den där scarfen Den var inte jättegullig ens på rea.
Nu får jag skärpa mig framöver