Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åkte till klättercentret för att muntra upp mig, utan någon större motivation. Råkade träffa en vän där och hade skitkul :D Nu är jag på väg hem, hungrig och nöjd. Ska handla lite på vägen hem också och idag är jag nog värd brownies. De har supergoda brownies i butiken här som jag belönar mig med när jag klarat något extra svårt på klättringen :p
 
Funderar på att ta ett glas vin. Börjar även bli jävligt rastlös och less på att sitta hemma och hosta för mig själv. Men fattar ju att ingen vill umgås med mig. En granne kom förbi och hade panik pga glömt köpa vin på systemet. Hen bara: ”du råkar inte ha en flaska hemma...? Jag bara: ”finns det björnar i skogen?”
Vinproblemet alltså löst ;)
 
Svalde en näve Naproxen. Hjälpte mot huvudvärken men magen muttrar lite. Mutade den med ett tunnbröd.
Funderar på att sova nu och börja tidigare imorgon. Har inte gjort många knop idag, 3392 steg enligt klockan 🤣
 
Svalde en näve Naproxen. Hjälpte mot huvudvärken men magen muttrar lite. Mutade den med ett tunnbröd.
Funderar på att sova nu och börja tidigare imorgon. Har inte gjort många knop idag, 3392 steg enligt klockan 🤣
Min mage muttrar också nu, för kebabrullen jag åt...
 
Jag ska köpa lyx-champagne till mina kollegor som täckt upp för mig tänkte jag!

Ping: @athena_arabians vad ska jag köpa för ngn?

Pol Roger Vintage 2012 (har de 2009 är den också suverän). Den är bättre än Dom Perignon och Cuveé Winston Churchill. De är goda men inte värda pengarna.

Palmer & Co Vintage är också väldigt bra, mycket smak för pengarna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 593
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 089

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp