Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Härlig lördag! 😀. Efter en härlig eftermiddag i stallet denna frostiga vinterdag blev det lördagsmys med älsklingen; tacos (vi var sååå sugna på det 😋) och vi invigde ett par av mina nya och fantastiskt fina ölglas med fjordhästmotiv 😍.
 
Haft en riktigt trevlig kväll på klubb Undergrunden. Vi orkade inte riktigt hela vägen, men vi såg det vi kom hit för att se och höra. Jag är nöjd :) och maken mår så gott som bra igen. Frid och fröjd. Nu dricks det vin på hotellet igen. Måste ju tömma flaskan! Inget att spara på.

IMG_20191228_235329_130.webp
 
Tittar på det svenska popundret på SVT Play. Skulle ju sova. Och har sett den förut. Vem hängde inte på (utanför) Cheiron liksom 🤷‍♀️
 
Vaken sedan en tid tillbaka. Mina bihålor har hemsökt mig hela natten. Givetvis har jag utsläppet i stallet :arghh: De får minsann stå inne en timme till.
 
Hängde igår med två vänner typ hela dagen hemma hos en av vännerna. Jag var så trött på kvällen att jag blev en trafikfara, så sover över hos kompisen och har precis vaknat.
Idag ska jag städa och på kvällen åka in till stan och vina med vänner.
 
Jag har lämnat jobbet och är på väg till bilen. 25-åringen väckte mig och sen har jag suttit i BVC och pratat strunt med honom och en kollega.
Nu ska jag hem och se om dottern är vaken och då ska vi till stallet :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 675
Senast: Squie
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: skogaliten
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 593
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 089

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp