Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fint hår du har!
Det ser verkligen inte dassigt ut på bilden!Tack så mycket! Jag önskar bara att det var billigare att färga om håret så det inte behövde se så dassigt ut
Det ser verkligen inte dassigt ut på bilden!
Här blåser det med. Julgranen ute svajar...Tror det blåser ute
Det knakar i huset hahah
Har fått bra fart på brasan och tänt mysljus på bordet ! Ruggig dag, men vi tog ändå en lite längre hundpromenad. Härligt med semesterdagar när man kan komma ut i dagsljus i alla fall...... Funderar på att gå och se om jag har tillräckligt med ägg för att göra ett rulltårteexperiment - om jag orkar.....
Hett vatten så sväller det snabbare nästa gångVäntar på att de förbaskade spånpelletsen ska svälla klart så jag kan ställa in Farbror Fluff igen och mocka två boxar till.
Mmm..... Jag är lite sugen på något sådant här (har ingen Daim, men jag tror att det funkar ändå):Ja vilken bra idé! Har massor av ägg (minst 4 om dagen värps det och jag vill inte ha fler kokta just nu). Rulltårta får stå på schemat imorgon
Fast då kan jag inte ta slangen utan måste bära från fikarummet. Då väntar jag hellre ett par minHett vatten så sväller det snabbare nästa gång
Ingen global klimatförändring!6 grader varmt och kraftig blåst. Gråvader hela dagen
Vad ÄR det här
Det är ju för katten 29 december. Skärp sig vädret!