Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
🙃 Jag tänkte inte alls och var vrålhungrig eftersom jag inte hann /prioriterade lunchen idag och gick med på att gå in på systemet innan jag handlade idag. 🤯 Herregud men de hade många kassor öppna så när jag väl kom dit gick det fort.

Inne på Ica gick det ändå bra, men det blev betydligt mer godis än vad vi egentligen behövde. 🫣
 
Är trött i kropp och knopp.
Hade tänkt gå och kolla i en kyrka efter vc-besöket men glömde bort det och åkte hemåt. :bag:Får kolla in den nån annan gång.
Vill ha chokladgodis :arghh: :(
 
Dags att sova!

20240223_202119.jpg
 
Jag är verkligen gnällig men sjuk plus mensvärk är värdelöst.
Imorgon borde jag åka till sjukan men kan inte pga jag är ju sjuk. En person behöver hjälp där, h*n gjorde ju sån magsäcksoperation för många år sen o det har verkligen sänkt livsstandarden. Nu är personen inlagd igen men skickas nog hem imorgon.
 
Försökt ta ställning till och rangordna 9(!) schemaförslag.
Det var så mycket att kolla att jag blev helt vilse i kolan.

Men har gjort nån slags sortering nu så ska jag kolla på det ett par gånger till under helgen innan jag svarar.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 736
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 701
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 564

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp