Som någon som får lön den 27e glömmer jag också sådant jämt och ständigt...Alltså jag är ju verkligen dum i huvudet som gick och handlade nu. Tänkte inte på att det var LÖNING och fredag em. Känner mig typ traumatiserad efter detta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som någon som får lön den 27e glömmer jag också sådant jämt och ständigt...Alltså jag är ju verkligen dum i huvudet som gick och handlade nu. Tänkte inte på att det var LÖNING och fredag em. Känner mig typ traumatiserad efter detta.
Samma här.Som någon som får lön den 27e glömmer jag också sådant jämt och ständigt...
Som någon som får lön den 27e glömmer jag också sådant jämt och ständigt...
Oh, the horrorAlltså jag är ju verkligen dum i huvudet som gick och handlade nu. Tänkte inte på att det var LÖNING och fredag em. Känner mig typ traumatiserad efter detta.
Alltså jag är ju verkligen dum i huvudet som gick och handlade nu. Tänkte inte på att det var LÖNING och fredag em. Känner mig typ traumatiserad efter detta.
Jag har systemet på gatan.Orutinerat
Edit: Systembolaget på Lillänge i Östersund en lönefredag är något av det värsta som finns... eller ja, hela Lillänge en lönefredag. Det tjänar som perfekt exempel på "hål i huvudet-planerat" köpcentrum
Jag har systemet på gatan.
Tänk pension, barnbidrag och lön så är det kaos mellan 18-28i månaden.
Folk är galna
Tycker inte det fenomenet är lika stort här i bushen som i Stockholm ändå. Klart mer behagligt!Alltså jag är ju verkligen dum i huvudet som gick och handlade nu. Tänkte inte på att det var LÖNING och fredag em. Känner mig typ traumatiserad efter detta.
Bor nästan i bushen (inte riktigt men ingen stad) men här är det galet lönedagar.Tycker inte det fenomenet är lika stort här i bushen som i Stockholm ändå. Klart mer behagligt!
Jo det är enkelriktat på den gatanMånga lever nog från lön till lön och då blir det sådana toppar runt löning/bidrags-utbetalning. Men det är onekligen en hetsig stämning om man prickar fel dag