Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bleh, har tvättid ikväll men känner inte för att tvätta. Inget akut, men man kan inte avboka samma dag. Så nu tar jag upp en tvättid någon annan kunnat använda.
 
Alltså jag är ju verkligen dum i huvudet som gick och handlade nu. Tänkte inte på att det var LÖNING och fredag em. Känner mig typ traumatiserad efter detta.

Orutinerat :D

Edit: Systembolaget på Lillänge i Östersund en lönefredag är något av det värsta som finns... eller ja, hela Lillänge en lönefredag. Det tjänar som perfekt exempel på "hål i huvudet-planerat" köpcentrum :cautious:
 
Funderar på om jag ska tvätta igenom hela min garderob i helgen. Luktar lite ”gammalt hus” om det som hängt länge i garderoben i huset.
 
Spelar Songpop och en man bytte sin profilbild mot en kvinna som får is mot bröstvårtan med text i stil med, "Will you give in?" .. Varför ha en sådan avatar på ett spel där det finns massa minderåriga? Har redan bestämt mig för att han är ett äckel och att jag ska beat his ass i tävlingen vecka efter vecka. :D
 
Har precis förklarat för min partner att han ska hålla fingrarna väck från min telefon! Inte för att han är ett kontrollerande freak, men eftersom jag är i full gång med att planera hans 40-års presenter tillsammans med våra familjer, på Messenger 😅.

Han har fått stränga order om att inte köpa något, inte planera något eller tänka överhuvudtaget de nästa 14 dagarna 😂.
 
Dagen började med typ monsunregn och depphöst-vibbar. Men sen blev det fasen vår-feeling med sol och vindarna var liksom inte som snömannens andedräkt utan nästan lite ljumma. Älskar! 😍
Även om jag mest var i ridhuset så var det ju även där lite mysigare. 😍
Även om underställ, tjock och VARM tröja, vinterkängor, halsduk etc gav typ kokt tuaphua..
IMG_3147.jpeg
 
Målar naglarna. Överlacket hade torkat in så nu får jag snällt vänta på att det ska torka naturligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 737
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 702
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 573

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp