Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ett kärt minne dök upp på Facebook, så nu sitter jag och kollar på filmsnuttar från när min dressyrhäst akut fick rycka in som vikarie när dåvarande stallkompisen skulle på cuttingträning och hennes häst vägrade gå in i transporten.
Världens bästa tanthäst. Som jag saknar henne. :heart
Hon gick in bland kossorna och bara "jaha, annorlunda jobb idag. Det här fixar jag!"
Hon var inte så snabb i vändningarna som quarterhästarna, men det vägde hon upp för med en enormt stor portion attityd!
Den dumma kalven ville ju inte flytta på sig. :rage::mad:
Hon bet den inte, men öronen låg så platt bakåt de bara kunde, ögonen blängde, näsan var rynkad och hon klapprade med tänderna i luften och hötte med ett bakben. :rofl::love:

Edit. La in en bonusbild.
FB_IMG_1708760416227~2.jpg
 
Senast ändrad:
Velar kring beslutet jag tog igår.
Kommer att bli bra.
Nej jag har inte sagt upp mig från jobbet.
Älskar mitt jobb :)
Nu ska jag städa.
Har noll lust men bara att köra.
Ev är det sol så jag kanske pysslar på balkongen lite
 
Skönt att sova gott och vakna vid 8 utan att nån katt terrat oss i natt 🥰. God frukost med sambon innan han åkte iväg och jag fortsätter se på hästhoppningen från igår :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 736
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 701
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 564

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp