Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Borde städa men kommer omöjligt igång.
Rök ihop med en närstående också, så otroligt jobbigt när människor verkligen inte kan se någon annans perspektiv. :(

Bouppteckningen efter pappa gick igenom igår, både skönt och enormt stressande. Nu måste vi ta tag i allt på riktigt. Jag vet inte ens hur man gör liksom.. blä. Vill helst bara dra till skogs och ignorera världen idag. :(
 
Överväger att gå på löjromsjakt men folkmassan igår avskräckte mig så jag stannar nog hemma. Ska ha middagsgäst ikväll men har lyckligtvis allt jag behöver hemma för detta.
500 gram för 995 riksdaler ville de nasa som erbjudande här på Kalix-varianten. Ett halvt kilo är ju en två-års-konsumtion så det bidde inget. Dessutom så måste vi alla hjälpas åt att få ned priserna.

#lojromaroverskattat
#mittansvarforinflationen
 
Så kul att se Roffe Bengtsson, Peder Fredricson och vår norsholmsryttare Fredrik Spetz och vilka fina placeringar; vilken toppenstart på helgen 🤩. Efter lite frisk luft med ungkatten så har jag bänkat mig till finalen av Sverigeponnyn 😊. Sen får gårdagens Grand Prix i dressyr rulla medan jag pysslar lite här hemma; blir så mycket sitta still annars och jag är mest intresserad av hoppningen 😉.
 
500 gram för 995 riksdaler ville de nasa som erbjudande här på Kalix-varianten. Ett halvt kilo är ju en två-års-konsumtion så det bidde inget. Dessutom så måste vi alla hjälpas åt att få ned priserna.

#lojromaroverskattat
#mittansvarforinflationen

Det fetade: du kanske menar en två-veckors konsumtion (om man snålar lite)? :angel:
Här hittade jag Kalix för 1 500 kr kilot. Hetsig stämning!

#löjromsinfluenser #löjromenmänskligrättighet
 
Ineffektivitet är det främsta. Skulle varit mer organiserade köer.
Sen är visitationerna helt meningslösa. Skulle jag visiterat så på mitt jobb hade jag fått skämmas.
Ungefär som de visiterar hockeysupportrar som lyckas smuggla in stora fyrverkerier varje gång ändå. Igår igen så sabbade storstadsidioterna som vanligt den match de och alla andra betalat för att se.
 
Måste.Göra.Lunch.

Suttit alldeles för länge framför Vinted och försökt hitta något att ha på mig senare i vår på en fest men jag har uppenbarligen ingen aning och för många krav:arghh::o Tja... bättre än mobilspel som jag ägnat alldeles för mycket tid åt på senaste. Men något mer produktivt behövs göras! Vad sägs om pussel:rolleyes:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 724
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 700
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 561

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp