Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Löjrom-influencer...
Verkligen! Hennes inlägg och dom goda nyheterna på jobbet i början av veckan gjorde att det blev så här!Löjrom-influencer...
Att det ska vara så svårt att planera mat
Hade fått utöka matbudget massorVi vet ju att löjrom funkar alltid...
Senila jag glömde att närmsta butiken stänger kl 17 på lördagar. Det kändes inte riktigt rimligt att köra 1 mil enkel väg för att köpa popcorn.Mäh. Jag trodde att jag hade popcorn hemma. Det hade jag inte. I desperation efter något salt och "snacksigt", tog jag ett par av sambons salt och vinäger-chips. Det ångrar jag. Fy, vad vidriga de var!
Så nu ska jag gå ut på promenad med gaphalsen, som skriker att hon är nödig och sen ska jag åka och handla GODA chips eller popcorn. Så det så.
Gräddbullekür?Tittar på dressyren från gbg och A planerar sin egen kür för framtiden
Ha, kanske grisen kan få göra något sånt framöver. Just nu har han "tappat" piloten på de tre senaste hoppträningarna så han är lite i onåd det ska iaf vara Taylor Swift musik!Gräddbullekür?
Oops. Det är säkert inte hans fel. Ibland blåser liksom ryttaren bara av utan anledning.Ha, kanske grisen kan få göra något sånt framöver. Just nu har han "tappat" piloten på de tre senaste hoppträningarna så han är lite i onåd det ska iaf vara Taylor Swift musik!
Speciellt när man gör 180° svängar för att det är jobbigt att ta hinder två i kombinationen inte hans fel att fysiken har egna lagar ju!Oops. Det är säkert inte hans fel. Ibland blåser liksom ryttaren bara av utan anledning.
EXAKT. Alla gula hästar är alltid oskyldiga.Speciellt när man gör 180° svängar för att det är jobbigt att ta hinder två i kombinationen inte hans fel att fysiken har egna lagar ju!