Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slötittar på rugby, som för omväxlings skull går riktigt bra för Skottland (vilket är extra trevligt eftersom det är England vi spelar mot), efter en härlig dag bland berg och sjöar. Inväntar leverans från lyxburgare-stället en bit bort och är något alldeles vansinnigt sugen på maten vi beställt :d
 
Till hans fördel så stannar han alltid och tittar på henne där hon ligger. Lite som att han funderar på varför hon ligger där

Det där var första gången vi insåg att han anser flera hinder på rad som väldigt onödigt :D
Gullefjunet har (peppar peppar) bara tappat mig en gång hittills. Då stannade hon direkt och sniffade på mig, konstaterade att jag levde och sen började hon käka gräs bredvid mig. :rofl:
 
IMG_20240224_162345.jpg

Köpte en höna som ska vakta kryddorna till sommaren. Alltså så himla söt. Sitter och tittar på henne nu 😂
 
Jag är ingen glassmänniska. Äter glass när det är väääldigt varmt på sommaren och då helst sorbet eller isglass 🙈 MEN BoJ cookie dough är ett undantag.
En lyx jag inte unnatt mig på säkert 5år.
Familjen är hos svärisarna och tja jag blev lite sugen 😋
17088012938713366699743947570968.jpg

Blacklist på tv:n och denna i handen - LYX
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 724
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 700
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 559

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Gift vid första ögonkastet 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp