Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har aldrig smakat löjrom (och är lyckligt ovetande om priset) men tänkte i går att det kanske hade varit gott med ägg och stenbitsrom på en macka....så även någon form av påverkan på mig har du lyckats med. Jag gjorde tonfiskröra med ägg, ost och serverade till en massa goda grönsaker istället dock.
Passar förresten på att be er att vara försiktiga med hur & vad ni skriver om GHS så att de av oss som tittar ikapp i efterhand inte får några spoilers. Det finns ju en specifik tråd för just detta, så ta gärna sådant snack där! https://www.bukefalos.se/threads/goeteborg-horse-show-ghs-2024.1524821/
Det vore väl rimligt att inkludera all sport tycker jag. Tråden är ju trots allt tänkt att handla om vad vi gör, så sportresultat har strikt sett väldigt lite med saken att göraGäller det bara GHS eller även annan sport? (Jag undviker denna tråd när jag ligger back med sport. Anser alltså att det är mitt ansvar om jag inte ser live.)
Det vore väl rimligt att inkludera all sport tycker jag. Tråden är ju trots allt tänkt att handla om vad vi gör, så sportresultat har strikt sett väldigt lite med saken att göra
Jag har också den allergin men tyvärr tvingas tvn visa melodifestivalen pga tonårsdotter som vill hänga med i snacket i skolan.Jag har bänkat mig framför TVn för att se hoppning.
(Är allergisk mot melodifestivalen, så det är skönt att det finns ett bättre alternativ att titta på ikväll. )
Skön mamma som asgarvar när ungen åkt av.Till hans fördel så stannar han alltid och tittar på henne där hon ligger. Lite som att han funderar på varför hon ligger där
Det där var första gången vi insåg att han anser flera hinder på rad som väldigt onödigt