Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Njae, alltså viktiga så som att det handlar om rutiner för vår enhet om alla möjliga saker samt lathundar för våra olika system. Inget någon kan använda till något fuffens, men det kommer att ta flera veckor att skriva om allt igen 🙈
Hoppas på att IT på något vis kan återskapa dem så jag slipper den huvudvärken...

Ingen backup alls? Utan allt låg i teams?
 
Alltså ljuset!! Äntligen!!

IMG_8020.jpeg
 
Önskar att jag kunde plugga på bussen. Men det går icke, då blir jag åksjuk..slösurfa eller titta på film går bra, oftast, men försöker jag att "läsa ordentligt" så blir jag illamående rätt så omgående.

Samma här, helt omöjligt att läsa något mer avancerat än Buke 😁 Ofta somnar jag ganska snabbt så känns ändå som att jag använder tiden till något.
 
Upptäckte precis innan jag skulle sluta att jag eventuellt hade gjort ett räknefel på några miljoner. Kollade om min chef fortfarande jobbade men hon hade tydligen AW så jag får titta närmare på det efter helgen. Vi har inte hunnit presentera siffrorna så borde inte vara någon katastrof ändå men det känns inte helt skönt.

Nu ligger jag i soffan med hunden som huvudkudde. Tror att jag ska köpa mig lite lösgodis senare och sticka på en halsduk.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 737
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 702
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 573

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp