Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En kompis berättade för ett tag sedan om något snille som tyckte att styrelsen "eller nån" skulle byta glödlampor i hens lägenhet.
Ja, o-ja min lista på saker som "nån" annan gärna kunde ta över är lång!Ibland skulle man väl bara vilja ha en "nån" som kunde ta smällen för det mesta, och göra allt sådant som man inte själv vill göra...
Tänk så smidigt för medlemmarna om det vore så!Det är inte helt ovanligt att en tror att styrelsen är ngn slags jourhavande vaktmästare
Tänk så smidigt för medlemmarna om det vore så!
Styrelsen bor ju i huset och det är gratis att höra av sig!
Det trodde köparen av min gamla lägenhet att jag var. Hon ringde så fort det var något problem och förstod inte när jag sa åt henne att jag inte kan göra något åt det, för lägenheten är HENNES nu.Det är inte helt ovanligt att en tror att styrelsen är ngn slags jourhavande vaktmästare
Jag har strax ett jätteviktigt möte som jag kämpat för att få till under en längre tid... lite nervöst men mest jättespännande!
Fy f-n vad @athena_arabians är bra!!!!!!Fy f-n vad jag är bra (för ingen annan lär säga det ) Ja, mötet gick väldigt bra
Det trodde köparen av min gamla lägenhet att jag var. Hon ringde så fort det var något problem och förstod inte när jag sa åt henne att jag inte kan göra något åt det, för lägenheten är HENNES nu.
När hon tillslut ringde och gnällde över att tvättmaskinen gått sönder (den fick hon som bonus för att hon tjatade, jag hade tänkt ta med mig den), ledsnade jag och sa ifrån på skarpen. Sen ringde jag mäklaren och sa att hen gärna fick förklara för tanten att ett köp av bostadsrätt inte innebär att fd ägaren är någon slags jourhavande vaktmästare. Efter det hörde jag inte något mer.
En sån råkade vi ut för när vi flyttade från huset vi hyrde. Hon hörde av sig till mig om allt. Vad ska jag, före detta hyresgäst, göra liksom?Det trodde köparen av min gamla lägenhet att jag var. Hon ringde så fort det var något problem och förstod inte när jag sa åt henne att jag inte kan göra något åt det, för lägenheten är HENNES nu.
När hon tillslut ringde och gnällde över att tvättmaskinen gått sönder (den fick hon som bonus för att hon tjatade, jag hade tänkt ta med mig den), ledsnade jag och sa ifrån på skarpen. Sen ringde jag mäklaren och sa att hen gärna fick förklara för tanten att ett köp av bostadsrätt inte innebär att fd ägaren är någon slags jourhavande vaktmästare. Efter det hörde jag inte något mer.