Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Intressant att man betalar såpass för en lägenhet och inte ens har förstått konceptet med bostadsrätter.Kanske ska tillägga, för att förtydliga att vi är en bostadsrättsförening, inte en hyresvärd.
Priset togs tidigare i år när en person, som köpt en lägenhet hörde av sig och ansåg att vi hade misskött lägenheten. "Ingen har renoverat badrummet på si och så länge... bla bla. En hantverkare hade tydligen varit där och konstaterat att lägenheten var i ett förfärligt skick. Vilket vi nu fick bannor för.
Till saken hörde också att personen köpt en förfallen lägenhet OSEDD för x antal miljoner
Yppandes detta en fredagsförmiddag gör att jag spår att gud kommer vara dig nådig relativt raskt.Gode gud låt det bli helg snart.
Vände fort från regn till solsken här hemma, men en jävla blåst på köpet...Vad i helv... är detta för väder???
Jag ska jobba halvdag idag då jag var ute på medlemsträff igår kväll.
Messade igår till en kompis och bara "vi kan spendera eftermiddagen med att flanera runt lite, det blir mysigt"
Dock påstår SMHI att det ska bli soligt och FINT väder i em... är högst tveksam till det mtp hur det ser ut nu
Finns det miljoner kemikalier hos er eller...?Slängt 45 kemikalier.
Yes box! i alla skrymslen och vrårFinns det miljoner kemikalier hos er eller...?
Det är sol ute!Skulle behöva lite positivt just nu.
Får du inget svar - ignorera
Visade sig vara min chef som glömt skriva sitt namn
En kompis berättade för ett tag sedan om något snille som tyckte att styrelsen "eller nån" skulle byta glödlampor i hens lägenhet.Alltså vissa personer... En nyinflyttad kille mailar om att hans köksfläkt fungerar dåligt och att hela köket verkar felkonstruerat. Han skickar en massa foton på sin fläkt i olika vinklar. Och ställer frågan "såhär ska det väl inte vara?". Och beskriver att han knappt kan steka ngt utan att det osar och att oset ligger kvar så och så länge osv. Han önskar också veta vilka andra lösningar boende har i huset osv. Jag har absolut ingen aning om vilka köksfläktar folk har eller vad som är fel på hans fläkt.
Ibland skulle man väl bara vilja ha en "nån" som kunde ta smällen för det mesta, och göra allt sådant som man inte själv vill göra...En kompis berättade för ett tag sedan om något snille som tyckte att styrelsen "eller nån" skulle byta glödlampor i hens lägenhet.