Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy f-n vad jag är bra (för ingen annan lär säga det ) Ja, mötet gick väldigt bra
Jag kände mig som att jag hade lite kurs för tantskrället när hon fick komma någon extra gång innan jag flyttade för att hon ville mäta väggar och se vilka av hennes möbler som skulle få plats.Haha hon jag köpte av trodde nog att jag var en riktig boomer så hon hade typ en kurs med mig kring hur allt funkade och lämnade en slags manual liten lägenhet men det var lite "teknik" typ toucha här så händer detta. Kände mig som Agda 87 år.
Ja varför kontakta hyresvärden?En sån råkade vi ut för när vi flyttade från huset vi hyrde. Hon hörde av sig till mig om allt. Vad ska jag, före detta hyresgäst, göra liksom?
Precis. När hon började fråga om var sakerna till stallet var, typ elaggregat och boxmattor (mina grejer), fick jag nog och ringde hyresvärden och jag honom ta ett snack med henne. Sen lugnade det sig.Ja varför kontakta hyresvärden?
Vilka nötter det finns...
Kaoz. Min kollega har möjligtvis blivit hackad för hans användare har varit inne på teams i natt och raderat alla filer i vår gemensamma grupp
Där låg massor med viktiga dokument jag fixat. Men annars går det bra på jobbet och så
Hemma. Helt knökat redan nu på tunnelbanan eftersom det är fredag (lönehelg?) Pust. Handlade och var frestad men gick förbi choklad mfl. De vet hur de planerar de goda designarna av matvarubutiker. Hade en kompis, kompis som sysslade med det och det var rena vetenskapen bakom hur man placerade varor och vilket ljus de hade.
Sitter och väntar på bussen. En halvtimme kvar tills den kommer. Sen byte med 45 minuters väntan.
Det sitter en snubbe i väntrummet och stirrar på mig. Jag undviker aktivt ögonkontakt. Ska nog dra på mig hörlurar också, så han inte får för sig att börja prata med mig.
Nackdelen med att bo långt från städer. Hela kommunen är ett svart hål när det kommer till kollektivtrafikVad jobbigt
Njae, alltså viktiga så som att det handlar om rutiner för vår enhet om alla möjliga saker samt lathundar för våra olika system. Inget någon kan använda till något fuffens, men det kommer att ta flera veckor att skriva om allt igenOj! Varför har ni viktiga dokument i Teams? Låter som en mindre bra lösning!