Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad i helv... är detta för väder???
Jag ska jobba halvdag idag då jag var ute på medlemsträff igår kväll.
Messade igår till en kompis och bara "vi kan spendera eftermiddagen med att flanera runt lite, det blir mysigt"
Dock påstår SMHI att det ska bli soligt och FINT väder i em... är högst tveksam till det mtp hur det ser ut nu :cautious:
 
Vad i helv... är detta för väder???
Jag ska jobba halvdag idag då jag var ute på medlemsträff igår kväll.
Messade igår till en kompis och bara "vi kan spendera eftermiddagen med att flanera runt lite, det blir mysigt"
Dock påstår SMHI att det ska bli soligt och FINT väder i em... är högst tveksam till det mtp hur det ser ut nu :cautious:
Här är det sol och vårtemp och kanske är det på väg norrut! Men blåser gör det rejält.
 
Alltså vissa personer... En nyinflyttad kille mailar om att hans köksfläkt fungerar dåligt och att hela köket verkar felkonstruerat. Han skickar en massa foton på sin fläkt i olika vinklar. Och ställer frågan "såhär ska det väl inte vara?". Och beskriver att han knappt kan steka ngt utan att det osar och att oset ligger kvar så och så länge osv. Han önskar också veta vilka andra lösningar boende har i huset osv. Jag har absolut ingen aning om vilka köksfläktar folk har eller vad som är fel på hans fläkt.
 
Hur hittar man ett nummer som inte finns på internet? Jag fick ett sms från en person som inte gav sig till känna vem det var, så funderar på om det är någon från Badoo.
 
Alltså vissa personer... En nyinflyttad kille mailar om att hans köksfläkt fungerar dåligt och att hela köket verkar felkonstruerat. Han skickar en massa foton på sin fläkt i olika vinklar. Och ställer frågan "såhär ska det väl inte vara?". Och beskriver att han knappt kan steka ngt utan att det osar och att oset ligger kvar så och så länge osv. Han önskar också veta vilka andra lösningar boende har i huset osv. Jag har absolut ingen aning om vilka köksfläktar folk har eller vad som är fel på hans fläkt.

Kanske ska tillägga, för att förtydliga att vi är en bostadsrättsförening, inte en hyresvärd.
Priset togs tidigare i år när en person, som köpt en lägenhet hörde av sig och ansåg att vi hade misskött lägenheten. "Ingen har renoverat badrummet på si och så länge... bla bla. En hantverkare hade tydligen varit där och konstaterat att lägenheten var i ett förfärligt skick. Vilket vi nu fick bannor för.
Till saken hörde också att personen köpt en förfallen lägenhet OSEDD för x antal miljoner 😅
 
Kom till jobbet dyngsur ända in på bhn. Kollegorna likaså (fast utan bh).
Kommer bli en härlig dag där vi får försöka vårt bästa att torka.

Kollegan har en hoodie han skulle kunna klä på sig medan han torkar sin tshirt på extraelementet i typ en halvtimme. Men han vägrar bara ha hoodie på överkroppen pga "Då är man som en våldtäktsman" :cautious:
Hänger inte riktigt med på logiken men men 🤔😅

Ingen annan kollega här ännu pga "Det regnar så jag väntar nog tills det slutar innan jag kommer in" 🤯

Mystiskt, jag är i innerstan, endast lite lätt duggregn. SMHI påstår 0 mm nederbörd. Jag är kanske som Olof och bär med mig ett litet (icke-regn) moln överallt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 738
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 705
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 576

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp