älskar det!Gör ingenting vettigt.
Skrattar åt dåliga skämt på INTERNETT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
älskar det!Gör ingenting vettigt.
Våran som ser ut sådär är från 60-talet, med belysning och uppdragbart spelverk@bettysmatte min är från sena 80- eller tidiga 90-talet.
Spelar en trudilutt och finns lampa i. Inte ikopplad pga fullsmockat i uttagen.
Din måste vara betydligt äldre va?
Visa bifogad fil 41248
Ojdå! Fick denna då så har bara tagit för givet att den var från runt den tiden!Våran som ser ut sådär är från 60-talet, med belysning och uppdragbart spelverk
Hur manga dagar i rad jobbar man nar det ar sa langa pass? Och hur manga dagar ar man ledig i rad?
Jag har foto på brorsan som är född -58 med en likadan, tror det kan vara mina morföräldrars. Vi hade en i min familj med och jag och syrran är födda på 60-talet. Har för mig att speldosan i tornet spelar Stilla natt.Ojdå! Fick denna då så har bara tagit för givet att den var från runt den tiden!
Har du bild på din? Är det exakt samma alltså?!!
Jag tror att de gjordes under en längre period? Väldigt populära just nu, verkar det som..... De säljer bra.....Ojdå! Fick denna då så har bara tagit för givet att den var från runt den tiden!
Har du bild på din? Är det exakt samma alltså?!!
Ingen aning hur gammal min är. Jag visade den i en fb-grupp och där trodde de att det var en modell efter en kyrka någonstans, tillverkad av en hemmasnickare.....@bettysmatte min är från sena 80- eller tidiga 90-talet.
Visa bifogad fil 41248
Väldigt fin oavsett!Ingen aning hur gammal min är. Jag visade den i en fb-grupp och där trodde de att det var en modell efter en kyrka någonstans, tillverkad av en hemmasnickare.....
@bettysmatte min är från sena 80- eller tidiga 90-talet.
Visa bifogad fil 41248
Gör ingenting vettigt.
Jag är lika nördig, så jag förstår..... Alltid lite frustrerande när man inte lyckas hitta infon! Skulle t.ex. gärna veta vilken kyrka det är meningen att det ska likna, men det blir ju lite nål i höstack över det. Närmast till hands skulle vara att tänka att det är någon kyrka i närheten av Tingsryd (där jag köpte kyrkan), men jag kan inte hitta någon som ser ut som min med det där "staketet" uppe på tornet.....Väldigt fin oavsett!
Jag tycker sånt är intressant att veta, historian bakom, årtal, material osv.
Lite nördigt jag vet