Mycket snyggt!ÄR KLAR MED MÖNSTRET. Fyfan vad skönt. Åkte till McDonalds för att fira med en milkshake. Nu kan jag äntligen sy mitt riktiga par.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mycket snyggt!ÄR KLAR MED MÖNSTRET. Fyfan vad skönt. Åkte till McDonalds för att fira med en milkshake. Nu kan jag äntligen sy mitt riktiga par.
På väg att hämta ett lass hö - i ösregn....
Kollade väderprognosen för resten av dagen och har de glada alternativen 1) ridtur/-er i regn eller 2) ridtur/-er i mörker. Har inte bestämt mig ännu... men det lutar åt att sätta pannlampan på laddning och greja inomhus så länge.
Njuter hur som helst av första helgen på jag vet inte hur länge helt fri från stress över beredskaper, jourer, saker som måste förberedas och läsas in till kommande vecka, dåliga jobbsamveten som inte hunnits med föregående veckor och en allmän känsla att inte riktigt räcka till. Nya jobbet låter mig grotta ner mig i att bara få vara en riktig nörd, läsa långa stunder obrutet och kunna grubbla och lösa svåra och konstiga problem. Det är tyst, det är lugnt, ingen kommer inrusande med att nu får du ta x eller ys ärende om en timme för att något har hänt, mina kollegor verkar snälla och trevliga här också, och det finns tid för koncentration att verkligen gå till botten med saker. Jag älskar redan mitt nya jobbliv.
Och det är en finfin bonus att förutsättningarna för ridningen och all övrig träning också förbättras, när det blir så mycket lättare att släppa jobbet på fritiden.
Tofflor! Gör egna tofflor!Typiskt pysselväder idag. Frågan är bara vad jag ska pyssla. Har en del grejer på listan men inte riktigt något som lockar.
@Sonic76 Behöver du fortfarande en dator? Jag har en över som jag inte kommer använda mer. Den är inte särskilt snabb längre, men fullt funktionell.
Tofflor! Gör egna tofflor!
Ja det behöver jagTypiskt pysselväder idag. Frågan är bara vad jag ska pyssla. Har en del grejer på listan men inte riktigt något som lockar.
@Sonic76 Behöver du fortfarande en dator? Jag har en över som jag inte kommer använda mer. Den är inte särskilt snabb längre, men fullt funktionell.