Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just hemkommen och har ätit efter lucian :).

Tänkte se "De bedragna" på 11an, rollistan ser lovande ut iaf, hoppas det är något att se...!
 
Lång dag, först iväg och träffa kompis som jag inte träffat på nästan 1,5 år (men en sån där kompis som man bara fortsätter sen sist med, som om det var igår man sågs :love: ) och sen till barnets farmor. Nu sovdags. Imorgon upp tidigt och släppa ut hästarna, kryper nog ner i sängen igen efter.
 
Överlevde vernissagen och sedan blev jag bjuden på en japansk resturang och åt sushi. Vi tog in en efterrätt jag aldrig smakat tidigare. Glass innesluten i packat ris och med cocossmak.

Nu har jag ett par termosar med glögg att sippa i mig under de närmaste dagarna. Alkoholfri vildmarksglögg, inget man direkt bälgar i sig. Men gott när man är frusen.
 
Druckit glögg som rent ut sagt smakade.... 🤮 Drack halva min kopp och vi har hällt ut resten, den smakade verkligen inte gott. Var en sån här flaska, kanske är jag helt enkelt inte någon finsmakare som uppskattar torr glögg och balanserad sötma..... vi får väl hoppas att det finns andra som uppskattar den mer.

tegner-son-torr-glogg-halvflaska.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 544
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 588
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp