Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
DD5DA41D-B563-4BAE-B8EC-1FFBEB69F623.jpeg
 
Håret nästan torrt. Hennan har inte gjort någon enorm påverkan, möjligen att en svag guldton kan skönjas i det romantiskt vita glödlampeljuset inne på toaletten... :grin: Får se imorn, annars räknar jag det som en ordentlig inpackning som säkert gjorde någon nytta i alla fall.

Men - slötittar på tuben och chillar.

 
Det går att köpa nya visare och urverk och montera på.
Ev hos Panduro eller nåt företag som heter slöjddetaljer eller liknande.
Nog för att jag är både pysslig och - ibland ;) - nästan lite händig, men det fixar jag nog inte. Klockdelen ser ut så här. Visarna fattas plus något annat också (ev någon manick där man drar upp klockan :confused:?). Urtavlan är SNYGG, så den skulle man ju vilja ha kvar....
20191207_114231.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 539
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 575
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp