R
Raderad medlem 68338
Dricker margaritas och inväntar sällskap för middag på mexikanskt hak. Skål!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går att köpa nya visare och urverk och montera på.Nej. Den har dock en inbyggd klocka (den som syns på framsidan), men tyvärr fattas visarna.....
Låter som dessa sminkbloggarFunderar på hur sminksekter funkar
Visa bifogad fil 41180
Nog för att jag är både pysslig och - ibland - nästan lite händig, men det fixar jag nog inte. Klockdelen ser ut så här. Visarna fattas plus något annat också (ev någon manick där man drar upp klockan ?). Urtavlan är SNYGG, så den skulle man ju vilja ha kvar....Det går att köpa nya visare och urverk och montera på.
Ev hos Panduro eller nåt företag som heter slöjddetaljer eller liknande.
visare och nycklar finns att köpaNog för att jag är både pysslig och - ibland - nästan lite händig, men det fixar jag nog inte. Klockdelen ser ut så här. Visarna fattas plus något annat också (ev någon manick där man drar upp klockan ?). Urtavlan är SNYGG, så den skulle man ju vilja ha kvar....Visa bifogad fil 41243
Ingen match för en bra urmakare. Sådana finns kvar lite här och där.Nog för att jag är både pysslig och - ibland - nästan lite händig, men det fixar jag nog inte. Klockdelen ser ut så här. Visarna fattas plus något annat också (ev någon manick där man drar upp klockan ?). Urtavlan är SNYGG, så den skulle man ju vilja ha kvar....Visa bifogad fil 41243
Jodå, vi känner till en sådan så han kan få ta sig en titt !Ingen match för en bra urmakare. Sådana finns kvar lite här och där.
Fast allting måste ju vara i rätt storlek också. Tror att jag låter någon som kan klockor få hjälp mig med detta.....visare och nycklar finns att köpa