Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hennar mig själv. Skönt med hela håret ingeggat med varma gröna örter som luktar halm, duschmössa och hårsjal som skydd. Det tar ett par timmar så inget att slänga i när du har bråttom! Hänger vid datorn och slösurfar, funderar lite försiktigt på att tina en eller två av de där goda kanelbullarna som finns i frysen... :p
 
@bettysmatte Dina fynd är verkligen fynd :love: Det ser dessutom ut att passa ihop så väl! När jag "fyndar" brukar det se ut som en loppis hemma hos mig :angel: Det finns ingen röd tråd i inredningen, om inte kattpäls räknas.
 
Tvättar ut hennan efter ca 3 timmar. Tycker inte det märks sådär enorm skillnad, men håret får väl torka i lugn och ro så får jag se om färgen morgnar tills imorgon som det står på paketet.
 
Bakar pepparkakor med familjen, och har lyckats bjuda in mig och bebis på nobelmiddag hos mamma och pappa på tisdag när mannen är borta :D Win-win för mig, pappa lagar flera rätters av något säkert jättegott och jag får hjälp att underhålla bebis :idea::angel:
 
Nätterna är alltid 13 timmar så de är långa. Dagarna är mer normala med 9-11 timmar inkl lunch :) (Förutom sjukhusbevakning som är 13 timmar även dagtid.)

😳 Hur manga dagar i rad jobbar man nar det ar sa langa pass? Och hur manga dagar ar man ledig i rad?

Nu står vi i kö till biltvätt. Skruvat av antennen för säkerhets skull ;)

:confused: hade ni inte tappat antennen?

Nu ar det en typisk Oregon vintermorgon har. Det regnar. och regnar och ... 🤬 Mitt vaderprogram visar upp nio dagar och de har alla sma moln ... sju med regn under och tva med dimma. De med dimma under kommer att ha lite sol mitt pa dagen, men dimman ar tjock som att forsoka ga inne i ett moln, och det kan bli nagra korta stunder med sol aven andra dagar, men nar det regnar har sa regnar det sa man marker det.☔
Oh well ... det ar battre an att ha det riktigt kallt. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 534
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 552
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp