Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka LÅNGA pass du jobbar.......Det börjar bli lite segt. Nåja, nio timmar avklarade och om sisådär fyra timmar är jag på väg hem
Vilka LÅNGA pass du jobbar.......
Aha. Låter som grymt långa dagar för mig som tycker att 8 timmars arbetstid är "normalt".....Nätterna är alltid 13 timmar så de är långa. Dagarna är mer normala med 9-11 timmar inkl lunch (Förutom sjukhusbevakning som är 13 timmar även dagtid.)
Aha. Låter som grymt långa dagar för mig som tycker att 8 timmars arbetstid är "normalt".....
Det är bara så märkligt att så många maträtter klumpas ihop så? Detta ramaskri över att det skulle kunna serveras, gud förbjude, något VEGETARISKT till lunch någon gång.
Jag har aldrig hört detta ramaskri om det serveras pasta en gång i veckan, eller fisk eller pyttipanna, trots att det finns folk som inte gillar det. Jag kan inte heller komma ihåg att vi åt kött fem dagar i veckan i skolmatsalen när jag var liten. Men eftersom så fort någon nämner VEGETARISKT så är det plötsligt katastrof.
Tycker att det är jättebra om det finns flera rätter att välja på varje dag, men att kunna servera något som alla gillar varje dag om man har någon som helst budget att följa känns som en utopi. Förstår liksom att ett skolkök inte kan stå och laga femtio olika rätter.