Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är sugen på fattiga riddare
Men får handla lite glass att ha till imorgon
Dottern fick ta hem kompis i natt och jag servade med att lägga in madrass och sängkläder på hennes rum så nu är jag inte helt kass längre.
I morgon julbord på Östermalma
Jag lämnar rapport! Vi ska åka ett helt gäng som vi har ätit julbord ihop med i 6 år, det här blir sjunde året!Åh, vad gott! Hoppas det blir trevligt!
Skvallra gärna om årets godbitar! Vi ska dit senare enligt tradition. Det började tjatas om det redan runt midsommar.
Vart går nötknäpparen?Bokade precis Nötknäpparen i början av januari! Och har sen tidigare bokat La Traviata under mellandagarna. Så taggad!!!
Vart går nötknäpparen?
Har precis tittar på en krigsfilm. Okänd soldat som handlar om kriget mot Ryssland. Tänk att min morfar var en av dessa och han överlevde, skadade bara benet.
Fruktansvärt att behöva lämna allt, bostad, gården, allt man byggt upp. Bara ta med sig det absoluta mest nödvändiga. Ut mot en okänd framtid.
Mormor packade alla barnen och så tog de tåget norrut. Hemmet fanns inte kvar sen. Borta. Bränt till grunden.