Radisson blueVilket hotell bor du på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Radisson blueVilket hotell bor du på?
Idag jobbar jag ju kommunalt vilket är stabilt men inte någon kanon löneutveckling direkt. Dock har jag väldigt flexibelt under min chef med hemmajobb och flex vilket är kanon. Hos konsulten var det olika förmåner som sjuklönstillägg, 5+3 extra semesterdagar, friskvårdsbidrag (har jag redan på 3k i kommunen), möjlighet till förmånsbil... Men jag vet dåligt vad det rent +- ligger på så det känns som att jag behöver räkna på vad det faktiskt ger mig i slutändan. Jag är inte hundra på att ens lämna min nuvarande plats, så det känns som att jag lika gärna kan lägga mig högre i löneförhandlingen eftersom jag inte går under ifall firman säger nej.Räkna på vad din semester är värd i pengar för dig! Alltså, skulle jag tappa mina 6 extra dagar skulle jag vilja ha rejält mycket högre lön. Jag värderar min ledighet högt! Och etc, vad är det? Jag har till exempel flex och friskvårdstimme som är värt massor om det skulle översättas till pengar. 5000 minst tänker jag!
På Östergatan?Radisson blue
Finns flera recensioner i hiss och diss-tråden.Har ni provat?
Visa bifogad fil 131665
Svänger fort det där humöret. Från sötaste i stan till Gollum-drake!Min hästs hagkompis har tydligen alltid varit sån som stjäl alla andras mat och är man en rundare modell på ponny är det inte så bra.
Han har dock mött sin överman i min herre. Han ger sig inte på honom fysiskt. Men han ser ju inte direkt snäll ut när han ser till att ponnyn låter bli hans älskade foderhög. Min pålle är nog hästvärldens Gollum. My precious!
Visa bifogad fil 131670