Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul vi var på samma hotell o så nära men otur det inte var samtidigt, hade vart kul hejattill igår
Men näää! Det går ju inte, då är det ju fritt fram för psykopatclownen under sängen!Vägrar ha gavel vid fötterna, jag lägger mig medvetet i sängen så att fötterna hänger utanför ganska ofta
Det är lugnt, jag har vakthundar Jag gillar att ligga på mage och ha fötterna ut över kanten, så att de blir i rätt vinkel. Det är skönast så för fötter/ben.Men näää! Det går ju inte, då är det ju fritt fram för psykopatclownen under sängen!
Det är så attans mörkt här!Har har vi nu inga gravar och skelett kvar, men det ar pumpor lite overallt ... inget juligt kommer fram forran pa black Friday ... da dekorerar vi till jul!
Det är så attans mörkt här!
Känns inte som det blir lättare med åren heller.Fick precis ett meddelande från pinchos: ”Fars dag på söndag, du har väl bokat bord för att fira pappa?”
Den var lite jobbig faktiskt.
Om inte vi har gavel vid fötterna så rinner maken ur sängen och vaknar i en hög nedanför...Vägrar ha gavel vid fötterna, jag lägger mig medvetet i sängen så att fötterna hänger utanför ganska ofta