Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Screenshot_20231110_153619_Photos.jpg


Min braiga dag fortsätter - hade ridlektion i klassisk dressyr på lusitanostuteri och fick rida drömmig vit hingst!
Här visar han mig spansk skritt - fick också testa passage och piaff!
 
Det är så attans mörkt här!

Har har manga, inklusive "Down Town Association" haft ljusslingor runt trad och husgavlar sedan mitten pa Oktober. Det ar dock ingenting som paminner om jul.

Polis stationen och brand stationen har roda, bla, och vita lampor, stora som golfbollar runt husen, traden efter huvudgatan har magenta fargade ljusslingor, det ar ofargade lampor lite overallt ... jag misstanker att alla bara vantar pa att Thanksgiving ska vara over sa de kan satta upp roda och juliga lampor ocksa. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 353
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 105
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
511
· Visningar
25 799
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Norrsken
  • Kirk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp