Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis fixat så att vi har en säng! På ben! Och jäklar vad hög den är :rofl: Färgerna är lite tokiga i bilden. Egentligen är sängen beige, väggarna ljusgröna och golvet brunt :p
1000036962-01.jpeg

Nu funderar jag på om det inte vore trevligt med en sänggavel :angel:
 
Har precis fixat så att vi har en säng! På ben! Och jäklar vad hög den är :rofl: Färgerna är lite tokiga i bilden. Egentligen är sängen beige, väggarna ljusgröna och golvet brunt :p
Visa bifogad fil 131673
Nu funderar jag på om det inte vore trevligt med en sänggavel :angel:
Hud och hår lämnar med tiden avtryck på en vägg.
Jag röstar för sänggavel. Det går att göra mycket snyggt med fantasi och loppisfynd :up:

Sett några snygga varianter gjorda av gamla dörrar.
 
Hud och hår lämnar med tiden avtryck på en vägg.
Jag röstar för sänggavel. Det går att göra mycket snyggt med fantasi och loppisfynd :up:

Sett några snygga varianter gjorda av gamla dörrar.
Jag har nog ett par dm upp till väggen när jag sover, har aldrig haft sänggavel och aldrig haft några avtryck på väggen heller. :confused:
 
Visst är det härligt :D

Lite som när jag fick samtalet "Hej vi är på x station i tyskland och vårt tåg verkar vara inställt. På vilken perrong går ersättningståget?" :angel:
I det läget hade jag nog glatt sagt "det går nog från perrong 1, gå och kolla 😁" och lämnat dem med det :angel:


(Givetvis förutsatt att personerna inte har något funktionshinder som gör att de kan behöva extra stöd)
 
Jag känner med dig.
Var och vaccinerade mig för några dagar sen och det var 150 pers intryckta i ett väntrum avsett för 10. Jag var utan tvekan yngst med mina 54 år :cautious::laugh:

Har fick man vanta i bilen ... eller sta i ko ute i regnet och bara de som skulle vaccineras just da fick ga in (de hade stationer for 10 at gangen). Det gick mycket fort att vanta, vaccinationen tar ju ingen tid direkt.

Mammografi avklarad och tog lång promenad hem genom soligt Malmö. Ledig idag så nu blir det lite chill innan färga håret.

Jag var ivag och pa mammografi i gar.

Hur blir det bekvämare?

Det blir mycket snyggare och om man har en gavel vid botten pa sangen ramlar inte sangkladerna ner ... och maken's fotter sticker inte ut.:rofl:

Nu har jag fått upp lite mer utomhusbelysning :) ! Köpte 4 stycken mycket söta "candy canes" på Jem & Fix. Nu lyser de så mysigt på gräsmattan utanför fönstret. Den röda 3D-stjärnan kom idag också, så nu i helgen lär den nog komma upp :) !

Har har vi nu inga gravar och skelett kvar, men det ar pumpor lite overallt ... inget juligt kommer fram forran pa black Friday ... da dekorerar vi till jul!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 352
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 105
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
509
· Visningar
25 604

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp