Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har precis fixat så att vi har en säng! På ben! Och jäklar vad hög den är Färgerna är lite tokiga i bilden. Egentligen är sängen beige, väggarna ljusgröna och golvet brunt
Visa bifogad fil 131673
Nu funderar jag på om det inte vore trevligt med en sänggavel
Hur blir det bekvämare?Sänggavel är så värt det! Blir snyggare och bekvämare tycker jag.
Den vid tågstationen, jag har dålig koll på gatornaPå Östergatan?
Hud och hår lämnar med tiden avtryck på en vägg.Har precis fixat så att vi har en säng! På ben! Och jäklar vad hög den är Färgerna är lite tokiga i bilden. Egentligen är sängen beige, väggarna ljusgröna och golvet brunt
Visa bifogad fil 131673
Nu funderar jag på om det inte vore trevligt med en sänggavel
Hur blir det bekvämare?
Jag har nog ett par dm upp till väggen när jag sover, har aldrig haft sänggavel och aldrig haft några avtryck på väggen heller.Hud och hår lämnar med tiden avtryck på en vägg.
Jag röstar för sänggavel. Det går att göra mycket snyggt med fantasi och loppisfynd
Sett några snygga varianter gjorda av gamla dörrar.
Jag pangade på med den här i veckan ,25m zlinga i hundgårdenNu har jag fått upp lite mer utomhusbelysning ! Köpte 4 stycken mycket söta "candy canes" på Jem & Fix. Nu lyser de så mysigt på gräsmattan utanför fönstret. Den röda 3D-stjärnan kom idag också, så nu i helgen lär den nog komma upp !
I det läget hade jag nog glatt sagt "det går nog från perrong 1, gå och kolla " och lämnat dem med detVisst är det härligt
Lite som när jag fick samtalet "Hej vi är på x station i tyskland och vårt tåg verkar vara inställt. På vilken perrong går ersättningståget?"
Jag måste då inflika med att jag sett resultatet efter en som sov så dom gnuggade kudden mot väggen. Det blev som en fläck där tapeten tappade färg.Jag har nog ett par dm upp till väggen när jag sover, har aldrig haft sänggavel och aldrig haft några avtryck på väggen heller.
jag bodde där igår natt, typ 5 min från stationenDen vid tågstationen, jag har dålig koll på gatorna
Jag känner med dig.
Var och vaccinerade mig för några dagar sen och det var 150 pers intryckta i ett väntrum avsett för 10. Jag var utan tvekan yngst med mina 54 år
Mammografi avklarad och tog lång promenad hem genom soligt Malmö. Ledig idag så nu blir det lite chill innan färga håret.
Hur blir det bekvämare?
Nu har jag fått upp lite mer utomhusbelysning ! Köpte 4 stycken mycket söta "candy canes" på Jem & Fix. Nu lyser de så mysigt på gräsmattan utanför fönstret. Den röda 3D-stjärnan kom idag också, så nu i helgen lär den nog komma upp !
Vägrar ha gavel vid fötterna, jag lägger mig medvetet i sängen så att fötterna hänger utanför ganska oftaDet blir mycket snyggare och om man har en gavel vid botten pa sangen ramlar inte sangkladerna ner ... och maken's fotter sticker inte ut.
Natten till igår el natten till idag?jag bodde där igår natt, typ 5 min från stationen
till igårNatten till igår el natten till idag?