Sitter på jobbet och övar på att säga "nej".
"Nej, det är inte hemtjänstens ansvar."
"Nej, vi kan inte göra det."
"Nej, nej, nej."
"Nej, det är inte hemtjänstens ansvar."
"Nej, vi kan inte göra det."
"Nej, nej, nej."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket hotell bor du på?Tillbaka på konferensen så dags för mer föreläsningar. Hade dock glatt suttit en timme till på hotellfrukosten men satt ju rätt länge ändå så... var så god mat och mysigt där
Jag känner med dig.Okej.. nu ska jag stångas med pensionärerna på provtagningen igen. Det var verkligen mayhem igår
Jag känner med dig.
Var och vaccinerade mig för några dagar sen och det var 150 pers intryckta i ett väntrum avsett för 10. Jag var utan tvekan yngst med mina 54 år
Visst är det härligtFolk ringer hemtjänstens växel för allt möjligt idag.
Hur rensar jag röret på dammsugaren? - anhörig
Vårdcentralen svarar inte, kan du svara på vad de vill mig? - omsorgstagare
Har du numret till Coop? - omsorgstagare
"Nej, men jag kan googla.." - jag
Räkna på vad din semester är värd i pengar för dig! Alltså, skulle jag tappa mina 6 extra dagar skulle jag vilja ha rejält mycket högre lön. Jag värderar min ledighet högt! Och etc, vad är det? Jag har till exempel flex och friskvårdstimme som är värt massor om det skulle översättas till pengar. 5000 minst tänker jag!Fick ett löneförslag som konsult. Är det värt att byta för 4-5k extra plus extra semesterdagar etc? Är lite clueless här
Ja, många dagar ringer dom mest om relevanta saker. Men ibland kommer det många märkliga samtal på en gång.Visst är det härligt
Lite som när jag fick samtalet "Hej vi är på x station i tyskland och vårt tåg verkar vara inställt. På vilken perrong går ersättningståget?"
Åå tranor!Visa bifogad fil 131646
Mycket nöjd med hur sovrummet blev