Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte om jag blivit helt från vettet eller bara fått en släng av plötslig/tillfällig empati.
Det har flyttat in en ny barnfamilj i huset. De bor två vuxna och två barn i en mini-trea. Kidsen är kanske 8 och tio år (två tjejer).
Pappan nämnde för mig typ ”ja det är ju lite trångt…” och undrade lite om hyra av föreningslokal för sammankomster osv. Hör då mig själv säga ”tjejerna kan ju annars hänga lite med mig nere i ateljén”.

Liksom va? 🫠🫠

Jag gillar inte ens barn? :rofl:

Sen ringde min läkare och sa att jag har ngn slags kraftig hormoniell obalans. Kan detta medföra att jag blivit typ blödig och ”barnkär”? Vad gör jag? Ska jag bjuda dom på vin och spela franska 80-tals hits eller vad? Jag.orkar.inte 😆
 
Jag vet inte om jag blivit helt från vettet eller bara fått en släng av plötslig/tillfällig empati.
Det har flyttat in en ny barnfamilj i huset. De bor två vuxna och två barn i en mini-trea. Kidsen är kanske 8 och tio år (två tjejer).
Pappan nämnde för mig typ ”ja det är ju lite trångt…” och undrade lite om hyra av föreningslokal för sammankomster osv. Hör då mig själv säga ”tjejerna kan ju annars hänga lite med mig nere i ateljén”.

Liksom va? 🫠🫠

Jag gillar inte ens barn? :rofl:

Sen ringde min läkare och sa att jag har ngn slags kraftig hormoniell obalans. Kan detta medföra att jag blivit typ blödig och ”barnkär”? Vad gör jag? Ska jag bjuda dom på vin och spela franska 80-tals hits eller vad? Jag.orkar.inte 😆
Du börjar bli gammal, och tror att du kommer att känna dig yngre om du umgås med barn? :D
 
Jag vet inte om jag blivit helt från vettet eller bara fått en släng av plötslig/tillfällig empati.
Det har flyttat in en ny barnfamilj i huset. De bor två vuxna och två barn i en mini-trea. Kidsen är kanske 8 och tio år (två tjejer).
Pappan nämnde för mig typ ”ja det är ju lite trångt…” och undrade lite om hyra av föreningslokal för sammankomster osv. Hör då mig själv säga ”tjejerna kan ju annars hänga lite med mig nere i ateljén”.

Liksom va? 🫠🫠

Jag gillar inte ens barn? :rofl:

Sen ringde min läkare och sa att jag har ngn slags kraftig hormoniell obalans. Kan detta medföra att jag blivit typ blödig och ”barnkär”? Vad gör jag? Ska jag bjuda dom på vin och spela franska 80-tals hits eller vad? Jag.orkar.inte 😆

Ett tips från en annan barnfri person som är en aning skeptisk till miniorer är att skippa vinet, jag tror det kan bli lite dålig stämning från föräldrarnas sida annars (ungarna lär antingen bli helt galna alt somna... eller båda, i den ordningen).

Och ja, jag röstar definitivt på spökande hormoner ;) :rofl:
 
Sitter på jobbet och eftersom jag mest väntar in andra just nu i de flesta arbetsuppgifter funderar jag på vad jag ska köpa till pappa i julklapp.
Funderar på om jag ska köpa honom ett riktigt bra headset, så kan han lyssna på musik, men det gynnar mig också. Har nämligen långtgående planer på att skapa en riktig Gamingpappa.
Han har redan fått min gamla gamingdator :angel: Den är laddad med 25 spel jag vet att han skulle gilla men han har inte öppnat den än :cautious:
 
Så väldigt trött idag, men inte så konstigt. Jobbade em igår och var som vanligt hemma efter 23. Tittade till hönsen igen och fyllde på med mer foder så jag skulle slippa det idag innan jag åkte till jobbet före 06. Nu har jag druckit dagens första kopp kaffe och ska jobba till 19 ikväll, inte hemma förrän efter 20 och upp igen i morgon och på söndag ca 05:20. :meh:

Ledig nästa helg, full fart frammåt till dess!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 352
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 105
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
501
· Visningar
25 267

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp