Vad gör vi? Del CLXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är hungrig, ska nog värma en Gooh vegostroganoff, eller vad de heter. Köpte 5 st, typ.
Ser på Efter fem. Har lagt in räkningar för betalning (vill helst betala så snart jag kan, så jag vet hur mycket jag har kvar sen), räknat lite i mina kassaböcker och som vanligt var det fel i en. Jag är usel på huvudräkning ... :wtf:

Edit: Grillost heter den visst.
 
Senast ändrad:
Lagat spagetti och köttfärssås till kvällsmat, på hemmamald vildsvinsfärs.

Tänt ljusslingan runt verandan för första gånger för säsongen och sonen utbrast ”Åh mamma, så fint det är!” Med tindrande ögon. 😍

De överlevande hönsen är fortsatt instängda i hönshuset och hat idag fått sin värmelampa uppsatt = mycket skeptiska 😆
 
Sitter på jobbet efter en sväng förbi hamamen och blev helkroppskrubbad till och med under fötterna, håret tvättat och sedan in på en timmes genomknådning av en bjässe till massör. Gjorde mindre ont den här gången och som avslutning lyfte han mig tre gånger för att försöka skaka loss min låsning i ryggen. Ett litet knack på sista försöket.

Benen kändes som resårsnoddar när jag gick till bilen efteråt och jag är lite öm känner jag nu. Funderar på någon bra liniment som inte blir kladdigt och som jag skulle kunna massera lite med själv?

Efteråt stannade jag till på Blomsterlandet och köpte fem hyacinter som ska ha stark doft. Hyacinter ska banne mig dofta ordentligt, annars kan det vara. :mad: Av en ren händelse så råkade det även följa med 100 kg solrosfrön med ut till bilen. :angel:

Nu väntar jag på att få provsmaka kollegans fusionbak, han har kombinerat tigerkaka och äppelkaka. Skulle eg varit tiger- och banankaka men fruktkorgen som kom igår var tom på bananer! 😳
 
Jag känner mig sällan så utstirrad/övervakad som när jag äter en skinksmörgås och katterna sitter bredvid på varsin sida och följer varenda rörelse slaviskt 👀

Dvs jag äter en skinksmörgås och katterna har stenkoll på om jag skulle råka tappa något :laugh:
 
Jag känner mig sällan så utstirrad/övervakad som när jag äter en skinksmörgås och katterna sitter bredvid på varsin sida och följer varenda rörelse slaviskt 👀

Dvs jag äter en skinksmörgås och katterna har stenkoll på om jag skulle råka tappa något :laugh:
Välartat måltidssällskap du har, mina drar sig inte för att försöka få sig en smakbit samtidigt som hundarna försöker flytta närmare och stirra ut mig.
 
Jag känner mig sällan så utstirrad/övervakad som när jag äter en skinksmörgås och katterna sitter bredvid på varsin sida och följer varenda rörelse slaviskt 👀

Dvs jag äter en skinksmörgås och katterna har stenkoll på om jag skulle råka tappa något :laugh:

Megara stirrar inte bara, hon försöker resolut stjäla. Så jag sitter med ena armen uppe för att hindra henne. Sedan den andra när hon går runt skärmen och attackerar från andra hållet.
 
Trött trött. Landat i soffan. Tittat på Mariette och Isabelles vlogg. Blir på gott humör av den!
Snart sängen och Major Crimes.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 351
  • Låst
Tjatter Uppe alldeles för tidigt men det var någon som studsade på mig och ville ut... Kattgrottan i fältkontoret fick iaf godkänt när vi var...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
73 104
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
499
· Visningar
25 077
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp