En lampa! Eller ja, en lampskärm rättare sagt. Har ett annat gäng höstlöv på tork som "bara" ska användas vid fotografering också. Mycket löv blir detVad ska du göra?
/nyfiken i en strut som har något vagt minne om höstlöv i vacker dekoration
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En lampa! Eller ja, en lampskärm rättare sagt. Har ett annat gäng höstlöv på tork som "bara" ska användas vid fotografering också. Mycket löv blir detVad ska du göra?
/nyfiken i en strut som har något vagt minne om höstlöv i vacker dekoration
Vad spännande! Lycka till!En lampa! Eller ja, en lampskärm rättare sagt. Har ett annat gäng höstlöv på tork som "bara" ska användas vid fotografering också. Mycket löv blir det
Jag testade för en tid sedan att pressa några höstlöv under tunga böcker. De blev väldigt fina . Släta och har behållit färgen.En lampa! Eller ja, en lampskärm rättare sagt. Har ett annat gäng höstlöv på tork som "bara" ska användas vid fotografering också. Mycket löv blir det
I hear you sister!Jobbet suger.
Välartat måltidssällskap du har, mina drar sig inte för att försöka få sig en smakbit samtidigt som hundarna försöker flytta närmare och stirra ut mig.Jag känner mig sällan så utstirrad/övervakad som när jag äter en skinksmörgås och katterna sitter bredvid på varsin sida och följer varenda rörelse slaviskt
Dvs jag äter en skinksmörgås och katterna har stenkoll på om jag skulle råka tappa något
Jag känner mig sällan så utstirrad/övervakad som när jag äter en skinksmörgås och katterna sitter bredvid på varsin sida och följer varenda rörelse slaviskt
Dvs jag äter en skinksmörgås och katterna har stenkoll på om jag skulle råka tappa något