En hälsning till buke från @Diabetikern jag levererade bl.a. kex och de gjorde susen meddelar hon. Hon vill också tacka för all omtanke hon får härifrån även om hon själv inte har ork att vara online och lägga upp egna inlägg just nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du för nät som är så instabilt?Nätet är tillbaka![]()
Hälsa henneEn hälsning till buke från @Diabetikern jag levererade bl.a. kex och de gjorde susen meddelar hon. Hon vill också tacka för all omtanke hon får härifrån även om hon själv inte har ork att vara online och lägga upp egna inlägg just nu.
Vidarebefordrar detHälsa henne![]()
Så starkt av dig! Även om du som medryttare inte kan ändra hästens situation så är det ju ändå inget du (låter det som) kan stå för, och då kan du inte göra så mycket annat än att tacka nej.Tuggar på ett kex och försöker distrahera hjärnan från att ha ångest över att ha tackat nej till den ena medryttarhästen jag provade i helgen som inte kändes rätt av flera anledningar (häststackaren får till exempel bara gå i hage varannan dag, och då ensam, och gården den stod på hade lite "organiserat kaos" över sig). Jag visste ju att jag alltid skulle bli tvungen att tacka nej till någon/några alternativ, men ändå känner jag mig som världens skurk som gör henne besviken när hon varit så snäll och tillmötesgående och jag vet att hon behöver hjälp (och det var en väldigt fin häst, dessutom). Ja ja, jag får försöka se det som en bra KBT-övning för mig och min närmast desperata vilja att alltid vara alla tillags, vilket naturligtvis inte fungerar i längden. Men det har varit en jäkligt kämpig dag överlag och jag vill verkligen försöka få mitt psykiska mående på bättre köl för det är ju väldigt vad det har svajat hittills i år![]()