Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att du ska slippa googlaRia hela människan? Vad är det?
Både ekonomi och hälsa och sanningen om dem, har ju varit känsligt tidigare och att fortsätta dra upp ämnena leder till reaktioner.Så himla fult att dra upp sånt om andra
Man måste väl kunna gå vidare i livet? Speciellt om ämnen som inte rör någon här? Det är trots allt mellan sjukskrivande läkare och hon själv om vad som står på sjukintyget och vad de kommit fram till, inte ens arbetsgivaren behöver veta vad hon är sjukskriven för.Både ekonomi och hälsa och sanningen om dem, har ju varit känsligt tidigare och att fortsätta dra upp ämnena leder till reaktioner.
Det behövs ingen hög IQ för att begripa varför reaktionerna kommer.
Inget försvar men en förklaring.
Gilla på lägenheten, ogilla på yrselJag har köpt en lägenhet! Vi skriver papper i morgon
Tyvärr har jag samtidigt drabbats av yrselattacker. Misstänker kristallsjuka
Jag gjorde chokladcheesecakerutor i långpanna till jobbet nyligen. De blev väldigt uppskattade !
https://bollasbaking.blogg.se/2024/april/chokladcheesecakerutor-i-langpanna.html
Kakor i långpanna tycker jag är smidigt och gott! Syltrutor? Morotskaka? Brownies? Blondies med blåbär (så gott!) ? Kabelbulleblondies har jag sparat som en flik på mobilen för att testa vid tillfälle.
Lemon bars! Så gott!
Många bra idéer, tack! Om jag bakar själv blir det nog något sånt. Dottern vill göra kolakakor tydligen, och vem är jag att hindra henne från det?Ryttarkaka?