Minus 4. Ute med hunden, lite sent. Det ska tydligen regna senare idag och vara 0 grader så tänker att jag bör göra så många utomhus-saker som möjligt innan dess.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja om du slänger maten så fattar jag faktiskt att de tjafsar om värdet på matenJa men fortfarande de tjafsar om att värdet på maten. Jag räknar värdet att stå i köket.
Bra att ni påminner om bakning, måste ju baka till hovslagaren på torsdag! Trevlig rutin, han skor och sen fikar vi tillsammans jag tar med något bakat och stallägaren tar kaffe frågan är bara vad jag ska hitta på den här gången?
Fast det tar lika lång tid att laga riktigt små satser av alla roliga grejor, så att du kan slippa kasta mängder av mat. Det är till och med svårare med vissa rätter/bakverk, så det kan man göra som årets utmaning.Men vad då? Vad skall jag göra då? Det är det jag tycker är roligt. Ge mig tips. Jag har ingen annan idé.
Eller varför inte utmana sig själv och baka RIKTIGT komplicerade tårtor? Det kan ta timmar att t.ex. göra fina dekorationer av marsipan. För mig låter det mest som om @Krålus har någon slags löpande-band-bakning (och matlagning) på gång i sitt kök.Fast det tar lika lång tid att laga riktigt små satser av alla roliga grejor, så att du kan slippa kasta mängder av mat. Det är till och med svårare med vissa rätter/bakverk, så det kan man göra som årets utmaning.
Dina släktingar har exakt zip, zero och noll med det hela att göra. Ditt val. Men synd att förbruka resurser som går till spillo, så den delen är ju värd att trimma. Som med allt annat, balansera ekvationen in och ut.
Jag funderar fortfarande på vem du var i ett tidigare livFult om andra? Det är ett forum där många hängt länge. Att det reageras, inte tycks lika är väl inte konstigt? Även om det minskat rejält med sådana inlägg med åren. Förmodligen för att inlägg tas bort( min teori).
Jag höjde själv på ögonbrynen när jag läste om lite kartonger och så i inlägg. Får en att inse hur olika man är.
O därför sitter jag nu inomhus o dricker kaffe?Minus 4. Ute med hunden, lite sent. Det ska tydligen regna senare idag och vara 0 grader så tänker att jag bör göra så många utomhus-saker som möjligt innan dess.
Ja det där har jag aldrig fattat! Kylen luktar ju ingenting så länge det som är där i är fräscht och tätt förslutet.Kollar på youtube och dricker förmiddagskaffe. Videon handlar om massor av prylar som ska vara bra för att underlätta hemma.. så mycket skit som produceras! Typ en pryl som ska vara i kylen för att få det att lukta bättre. Varför inte bara städa eller hålla koll på saker så att de inte ruttnar?
Nä tvärsom. Jag vill inte ha betalt och det är det som är problemet.Jag börjar undra om @Krålus vill ha betalt för mat och kakor som hon bakar, och allt folk inte vill betala för den?
Ria hela människan? Vad är det?Ja om du slänger maten så fattar jag faktiskt att de tjafsar om värdet på maten
Och visst finns väl tex Ria hela människan även där du bor?