Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uh så segt. Men det kommer bättre tider.Lagat korvsoppa till lunch och fått ett gäng matlådor, perfekt!
Sjukstugan fortsätter här hemma och det lär bli vab hela veckan, vattkoppor är tydligen en långdragen historia…Men tacksam över att han inte är mer påverkad än han är, febern håller sig låg och han fixar att inte klia.
Mina lungor är fortfarande kassa men nu verkar det äntligen gå åt rätt håll iaf, lättnaden!
Har orkat bära in ved och tänt i kökspannan, så nu känns det äntligen varmt inne för första gången på flera dagar. Luftvärmepumpen är inte alls speciellt effektiv och ger inte i närheten samma äkta värme som eldvarma element. Njuter av det och en kopp te med honung.
Visa bifogad fil 161621
Golvet blir svart och väggarna vita. Svarta, eller grå, fogar. Väggarna vill vi ha med lite offset, som en tegelvägg.
Tror det kan bli bra.
På utställningen hade de gröna väggar till det svarta golvet, sjukt snyggt! Men vi kom fram till att det är bättre att ha lite spejsade möbler och neutrala väggar.
Ja vi ska ha tag i snickaren förstKul att ni bestämt er, då är bara att dra igång ju
Jag hade bytt snickare. If you snooze you loose liksom. Det finns massor av firmor som vill ha jobb.Ja vi ska ha tag i snickaren först
Han har gjort sig ganska otillgänglig och ska alltid "höra av sig på måndag när han är på kontoret". Det är en rätt stor firma, ingen enmanshistoria, så man kan tycka att det borde finnas nån på firman som kan ge oss ett startdatum..
Hur känns det med hästen?Varit på stallet i regnet och på vägen hem handlade jag grejer för att äta tacos ikväll.
Nu ska jag titta klart på Hotell Romantik.![]()
Säkert, men det är enda firman som lämnat offert. Försökt få tag i andra men ingen annan har ens gett en offert.Jag hade bytt snickare. If you snooze you loose liksom. Det finns massor av firmor som vill ha jobb.
Det känns bra!Hur känns det med hästen?
Hur ser de ut?Sitter och stirrar på ett par nya gardiner som jag verkligen inte kan bestämma mig för om jag tycker om eller ej...
Släpa med vatten är jäkligt drygt! Jag är fan lycklig varje dag numera för ägaren till lösdriften där jag har min lilla bruna har investerat i 80 m värmekabel, dragit el samt vatten så vi har en stor thermobar som fyller på sig själv. Känns som ren lyx och är verkligen toppen för både hästarna och folket.Bara mina hästar kvar på lösdriften så ganska skönt även om jag måste dra allt vatten själv. Å andra sidan går det inte åt lika mycket och hon som flyttade var väldigt omtänksam så det är ju lite trist. Svängde förbi Max på vägen hem så är proppmätt. Hundarna fick dela på frittarna.![]()