O därför sitter jag nu inomhus o dricker kaffe?Minus 4. Ute med hunden, lite sent. Det ska tydligen regna senare idag och vara 0 grader så tänker att jag bör göra så många utomhus-saker som möjligt innan dess.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
O därför sitter jag nu inomhus o dricker kaffe?Minus 4. Ute med hunden, lite sent. Det ska tydligen regna senare idag och vara 0 grader så tänker att jag bör göra så många utomhus-saker som möjligt innan dess.
Ja det där har jag aldrig fattat! Kylen luktar ju ingenting så länge det som är där i är fräscht och tätt förslutet.Kollar på youtube och dricker förmiddagskaffe. Videon handlar om massor av prylar som ska vara bra för att underlätta hemma.. så mycket skit som produceras! Typ en pryl som ska vara i kylen för att få det att lukta bättre. Varför inte bara städa eller hålla koll på saker så att de inte ruttnar?
Gilla på lägenheten, ogilla på yrselJag har köpt en lägenhet! Vi skriver papper i morgon
Tyvärr har jag samtidigt drabbats av yrselattacker. Misstänker kristallsjuka![]()
Jag gjorde chokladcheesecakerutor i långpanna till jobbet nyligen. De blev väldigt uppskattade!
https://bollasbaking.blogg.se/2024/april/chokladcheesecakerutor-i-langpanna.html
Kakor i långpanna tycker jag är smidigt och gott! Syltrutor? Morotskaka? Brownies? Blondies med blåbär (så gott!) ? Kabelbulleblondies har jag sparat som en flik på mobilen för att testa vid tillfälle.![]()
Lemon bars! Så gott!
Många bra idéer, tack! Om jag bakar själv blir det nog något sånt. Dottern vill göra kolakakor tydligen, och vem är jag att hindra henne från det?Ryttarkaka?