Vad gör vi? Del CCVIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Eller hur! SĂ„ himla gott och enkelt. Även om Marodören tvĂ€rvĂ€grade chokladpuddingen. Konstiga barnet :D
Vi ska ocksÄ Àta chokladpudding!
Haha kul
Jag har den senaste tiden varit sugen pÄ kokt potatis pÄ macka/knÀckemacka, med salt pÄ! :d Ett mÀrkligt sug, mÄste jag sÀga!
KnÀckemacka med kall skivad potatis och kaviar :d

Jag har varit pÄ övning sen i onsdags och bara haft sporadisk tillgÄng till telefonen. Men nu Àr vi klara och idag Àr det bara chefer som Àr inne. Vi ska ha lite utvÀrdering och utveckling. Imorn börjar vanlig arbetsvecka och dÄ kan man fÄ lite normala tider igen.

Bra att ni pÄminner om bakning, mÄste ju baka till hovslagaren pÄ torsdag! Trevlig rutin, han skor och sen fikar vi tillsammans :) jag tar med nÄgot bakat och stallÀgaren tar kaffe :up: frÄgan Àr bara vad jag ska hitta pÄ den hÀr gÄngen?
Jag gjorde chokladcheesecakerutor i lÄngpanna till jobbet nyligen. De blev vÀldigt uppskattade :) !
https://bollasbaking.blogg.se/2024/april/chokladcheesecakerutor-i-langpanna.html

Bra att ni pÄminner om bakning, mÄste ju baka till hovslagaren pÄ torsdag! Trevlig rutin, han skor och sen fikar vi tillsammans :) jag tar med nÄgot bakat och stallÀgaren tar kaffe :up: frÄgan Àr bara vad jag ska hitta pÄ den hÀr gÄngen?

Kakor i lÄngpanna tycker jag Àr smidigt och gott! Syltrutor? Morotskaka? Brownies? Blondies med blÄbÀr (sÄ gott!) ? Kabelbulleblondies har jag sparat som en flik pÄ mobilen för att testa vid tillfÀlle. :)

KÀnner mig lÄg.
Trött pÄ förkylningen som envisas med att inte slÀppa.
TrÄkig tid pÄ Äret.
Gruvar mig för temaveckor pÄ jobbet v 7 och 8.
Har varit duktig och hoppat pÄ trÀffar med vÀnner och det gör mycket, ger positiv energi.
PÄ tisdag ska bilen pÄ verkstad. Det verkade positiva men Àr lite nervös ÀndÄ.

Halvligger i soffan och kollar pÄ första avsnitten av nÀr Gunde ska lÀra folk att Äka skidor till Vasaloppet.

PÄ vÀg till Falköping för att hÀlsa pÄ svÀrmor. Och hÀmta min nya fina vÀxthylla :up: ska köpa lite belysning ocksÄ sÄ blir förodlingarna glada. Och förmodligen grannen med, insÄg igÄr att lampan jag har nu lyser rÀtt starkt rakt för deras sovrumsfönster :angel: de har inte sagt nÄt sÄ det Àr nog ingen fara. Men de undrar nog vad jag hÄller pÄ med. FÄr ge dem lite tomater i sommar som plÄster pÄ sÄren.

Kollar pÄ youtube och dricker förmiddagskaffe. Videon handlar om massor av prylar som ska vara bra för att underlÀtta hemma.. sÄ mycket skit som produceras! Typ en pryl som ska vara i kylen för att fÄ det att lukta bÀttre. Varför inte bara stÀda eller hÄlla koll pÄ saker sÄ att de inte ruttnar?

Filip Jers pÄ munspel var bra igÄr
20250201_193937.webp

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

• LĂ„st
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 190
  • LĂ„st
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag frÄn thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 265
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer Àn kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 839
Senast: Mkb
·
Skola & Jobb Hej! Jag hÄller pÄ att leta arbete efter att ha lÀst klart pÄ universitetet. Ingenjör som inte Àr renodlat datainriktad, men med vÀldigt...
Svar
10
· Visningar
670
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka