vad ar det?
Skit som stoppas in i munnen på hästen för att kunna fortsätta slita som en idiot i tyglarna istället för att rida vettigt. Googla Protec equestrian och läs på deras hemsida.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vad ar det?
Jag tycker att det är rätt behändigt att göra livet enkelt för sig själv ibland, speciellt när en påse sås som räcker till sex varma mackor kostar 7 kr...Ok det förklarar saken. Brukar oftast ta Tomatsås från frysen eller koka ihop krossade tomater och kryddor.
Så istället för att vara sjukskriven nu när hon är sjuk, en vecka, så ska hon istället jobba och skjuta upp flytten som sker om en månad?Kanske läge att skjuta på flytten så du kan vila upp dig ordentligt så du kan jobba?
Så istället för att vara sjukskriven nu när hon är sjuk, en vecka, så ska hon istället jobba och skjuta upp flytten som sker om en månad?
I min värld går man inte till jobbet när man är sjuk. Inte bara för sin egen skull utan för andras. Hon flyttar om en månad och behöver inte ens packa en endaste låda på en vecka, om det är där skon klämmer för dig. Flytten krockar inte med att vara hemma för sjukdom.I min värld är jobb alltid prioriterat, för att kunna försörja sig.
I min värld går man inte till jobbet när man är sjuk. Inte bara för sin egen skull utan för andras. Hon flyttar om en månad och behöver inte ens packa en endaste låda på en vecka, om det är där skon klämmer för dig. Flytten krockar inte med att vara hemma för sjukdom.
Det är lite skillnad på att jobba 8 timmar om dagen på en skola och gå och kolla flyttkartonger. Du ser inte den skillnaden?Tja, om en i samma veva har varit sjuk så länge att en behöver intyg talar om att en ska gå och kolla packkartonger så undrar jag hur prioriteringarna ser ut.
Det är lite skillnad på att jobba 8 timmar om dagen på en skola och gå och kolla flyttkartonger. Du ser inte den skillnaden?
Skit som stoppas in i munnen på hästen för att kunna fortsätta slita som en idiot i tyglarna istället för att rida vettigt. Googla Protec equestrian och läs på deras hemsida.
Jag har fått ett intyg efter min magoperation med sjukskrivning på 4 veckor där jag fick lov att börja jobba när jag kände mig bättre redan före de veckorna gått. Det var efter två. Det är inget ovanligt.Oh ja. Men om en varit sjuk så länge att en behöver intyg torde flytten inte vara prioriterad utan att se till att komma tillbaka till jobbet. @Sonic76 har ju slirat en aning med sanningen tidigare och jag tyckte det ser märkligt ut när sjukvården inte ansåg att en vecka var ett måste.
Jag har fått ett intyg efter min magoperation med sjukskrivning på 4 veckor där jag fick lov att börja jobba när jag kände mig bättre redan före de veckorna gått. Det var efter två. Det är inget ovanligt.
Flytten är nog inte prioriterad men att bara sitta på arslet eller ligga i sängen när man är sjuk gör ingen frisk. Att röra lite på sig gör dock. Man kan faktiskt se till att vila och ta det lugn och krya på sig på alla sätt och vis och ändå fixa ett gäng flyttlådor, det tar ju inte 8 timmars arbete i sträck tänker jag.
Man behöver inte öppet lufta sin misstro ständigt mot en person här, speciellt när det inte rör en själv.
Sjukvården sa att jag inte behövde vara hemma en vecka om jag mådde bättre.Oh ja. Men om en varit sjuk så länge att en behöver intyg torde flytten inte vara prioriterad utan att se till att komma tillbaka till jobbet. @Sonic76 har ju slirat en aning med sanningen tidigare och jag tyckte det ser märkligt ut när sjukvården inte ansåg att en vecka var ett måste.
Sjukvården sa att jag inte behövde vara hemma en vecka om jag mådde bättre.
Sluta anklaga mig för lögn och dra dit peppar växer
Och de uppskattar nog att hon är hemma när hon är sjuk. Så att hon blir frisk och orkar jobba i längden.Så länge @Sonic76s AG är nöjd så
Lagar korma!
Ja för att hämta tomma kartonger i förrådet 10 m från min dörr är asjobbigtNja, jag brukar röra mig mer norrut Dessutom tyckte jag att det var underligt prioriterat bara.
Att hämta tomlådor i ett förråd? När hon inte ens bor ensam i lägenheten?Nja, jag brukar röra mig mer norrut Dessutom tyckte jag att det var underligt prioriterat bara.
Edit: Och jag har ALDRIG kontaktat någon annans AG än min egen någon gång så det kan du släppa direkt.